Ga naar inhoud


wie nog mail: "welkom bij tvv"?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

of het phisching is of een fout bij tvv, weet ik niet, maar vanmorgen kreeg ik een welkomstmail.

Gebeld naar tvv, en ik was blijkbaar de enige niet. Mogelijks fout in hun systeem zeiden ze.

Wie nog?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die mail krijg ik ook... Beleef nu meer...... blablabla.. Of het nu echt uit een systeem komt weet ik niet. Heb al een jaar Basic+ :) 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen kreeg ik dit:

 

OEPS.. WIJ HEBBEN EEN FOUT GEMAAKT

 

Beste klant,

Je ontving van ons een e-mail om je account te activeren. Deze e-mail werd per ongeluk verstuurd vanuit ons systeem en mag je dus negeren.

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Het TV VLAANDEREN team.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, voor een TV kijker die verder geen eisen stelt werkt het best prima. De ontvangers zijn traag, maar geven op zich prima beeld..

Communicatie via de WebCare van CDS werkt eigenlijk ook goed (en redelijk snel). Heb daar toch een een aantal maal pisitieve ervaringen aan overgehouden.

 

De meer verwende gebruiker komt hiermee tekort en zoekt wat anders.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit gaat niet over CDS maar TVV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, JPW zei:

Stelletje klungels met k..t ontvangers zijn het 🥴

de klantendienst is niks bij tvv, maar ik heb een setje van hun verkocht, en die is erover tevreden.

hij wil gewoon zappen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...