Ga naar inhoud


Nieuwe ontvanger die werkt met AstonCrypt CI module


GuBac

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn Homecast HS9000 heeft vandaag de geest gegeven en nu moet ik dus op zoek naar een nieuwe ontvanger. De vereisten zijn dus dat het toestel werkt met de AstonCrypt CI module die ik voordien in de Homecast gebruikte en dat er 2 tuners inzitten, snel opstarten en schakelen tussen zenders. Ik heb een Triax 64 schotel met een triple LNB .

Ik zag op dit forum regelmatig Vu+ en Technisat voorbijkomen, welk merk en type raden jullie aan (4K is geen must en een HDD kan ik zelf inbouwen). Ik ben verre van een expert, maar kan mijn plan trekken met de materie. Een klein beetje dummy proof is zeker welkom.

En waar koop ik dat toestel best, ik woon in de buurt van Gent.

 

Alvast bedankt voor de assistentie.

 

Guy

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij *********** vind je veel leuke dingen, 

in het Gentse zijn er amper nog sat winkels, op ******* zat er vroeger ene maar of die er nog is weet ik niet...

aangepast door ceesv
Naam winkel verwijderd, denk aan onze huisregels.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, prijs je gelukkig dat je nog over een losse kaart beschikt! Biedt meer mogelijkheden juist voor simultaan opnemen en/of kijken.. Verreweg ALLE nieuwe boxen hebben een smartkaart sleuf (interne reader). Je enige extra criterium is een ontvanger zoeken met twin-tuner en interne HDD mogelijkheid...

Er zijn er teveel om op te noemen en het enige wat telt is je budget..

Let er bij de keuze van je ontvanger op dat je er Enigma2 op kunt draaien. Hiermee kun je de OScam softcam ook installeren voor gebruik.... Echt, er gaat een wereld voor je open.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, GuBac zei:

Een klein beetje dummy proof is zeker welkom

Ik denk dat je met een Vu+ UNO4K SE waarin de dual FCB DVB-S2X tuner is gemonteerd een heel mooie vervanging voor jou hebt.

hij werkt met je huidige CI-Cam of met kaartslot en je kaartje (+ een softcam )

Eenmaal juiste firmware gekozen kun je die wereld openen voor je die Mimisiku beschrijft. Ik ben en blijf VTI firmware fan.

Bij de betere webshop kun je ook die VTI Firmware laten voor installeren, dan hoef je niet bang te zijn als dummy! ;)

 

De hulp op het subforum is heel goed hier op sat4all en ook bij nieuwe vragen wordt je altijd snel geholpen.

o ja, vergeet ik nog te vermelden dat de 2,5" HDD er gewoon in geschoven kan worden

 

linkje naar wat specificaties en gegevens > http://vuplus.com/sub/sub0117.php

 

aangepast door Tonskidutch
woordje vervangen

Wonderfull life

Katie Mulea

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...