Ga naar inhoud


1 maand abonnement niet met vrije decoder, klopt dat?


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Wie weet er of men mijn schoonouders niets wijsmaakt met het volgende:

 

In eerdere topics al over bezig geweest: ter vervanging van de defecte M7 decoder, zou in het appartement van de schoonouders in Spanje een Vu+ Uno komen te staan.

Tot aan hun pensioen zijn de mensen daar maximum 1 maand per jaar, dus dat nieuwe maandabbo van TVV ware ideaal.

 

Wat is nu het verhaal:

Zij hebben nog een TVV kaart van uit de tijd dat ze een jaarabbo hadden. Belt de man van de week naar TVV met de vraag die kaart even actief te zetten voor dat maandabbo.

Gaat niet zeggen ze daar doodleuk, je bent verplicht een nieuwe decoder te kopen met de kaart ingebouwd. De losse kaarten zijn enkel bruikbaar voor jaarabbo's.

 

Ga je even wat rekenen, heeft het allemaal weinig zin om dat maandabbo af te sluiten.

 

Ooit iets soortgelijks meegemaakt met Telenet. Bleek uiteindelijk een mja, slechte medewerker te zijn. Ik belde toen twee dagen later terug en mijn probleem was binnen 5 min opgelost.

 

Met TVV weinig ervaring, hopelijk kunnen jullie me wat bijstaan in dit verhaal...

 

tnx

Gert

 

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over TVV kan ik niet spreken,maarrrrr in Nederland heeft CDS datzelfde bij mij geprobeerd. Is gewoon een opgedrongen taak aan de verkopers van de 'helpdesk'. Nieuwe abo's alleen in Viaccess want ze willen van Seca af. Maar slaat nergens op. Dat kan ook gewoon op een Seca kaart. Als je nog een login van "mijn TV Vlaanderen" zou je dat Flex abo zelf moeten kunnen activeren.

 

Tip: Probeer de WebCare van TV Vlaanderen om je Seca kaart te reactiveren...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speel die info even door; heb de mensen hun login gegevens natuurlijk niet.

 

Maar jongens, eigenlijk is dit toch zo idioot van de M7 groep hé. Het was en is hun grootste sterkte dat die kaartjes in elke ontvanger konden gebruikt worden. Ik ken wel 5 mensen die een motorhome bezitten waar een tv toestelletje op 12 of 24V ingebouwd is, met ingebouwde sat.-ontvanger. Precies op die manier om plek uit te sparen.

Komt TVV met zoiets af.

 

Pfff en zit een mens hier uren tijd in te steken in die mannen hun opdringerigheid. We worden zo gepushed naar de illegaliteit he. Das op tien minuten geregeld en werkt even goed.

Wil een mens het eens volgens de regels doen. 

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, RaveMaus zei:

Pfff en zit een mens hier uren tijd in te steken in die mannen hun opdringerigheid. We worden zo gepushed naar de illegaliteit he. Das op tien minuten geregeld en werkt even goed.

Wil een mens het eens volgens de regels doen. 

Nou, ik heb nog geen cardserver gezien die niet freezed en/of hicked. Krijg hier regelmatig ontvangers die zo'n oplossing gebruiken en daar word je niet vrolijk van.

Dan 100 * liever mijn eigen kaarten..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toch bestaan ze maar daar mogen we hier niet over uitweiden.Wat TVV en CD NL niet beseffen is dat ze massa's gebruikers juist daarheen sturen omdat die hun eigen box en vrijheid willen.Maar dan moet je ook wat van de materie kennen.Net als je met je eigen box de basiskanalen van telenet kan nemen en dan hun crappie cloud opnames kan vermijden.Vele klanten van proximus willen ook die cloud oplossing niet .Maar dat is dan op kabelgebied.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb recent CDS ook weggedaan vanwege het schrinkende aanbod en hoge prijzen. Voor veel minder heb ik dezelfde kanalen op de kabel..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De doorgifte van de kabel is niet de enige bron van inkomsten voor de kabel providers.

Die halen extra dekking uit internet en telefonie.

Canaldigitaal zal de transponder huur en alle andere kosten uitsluitend uit de doorgifte van tv zenders moeten halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, maar dan ook dezelfde zenders doorgeven als de kabel. Bij Ziggo kost dat €18,70 en bij CDS €34,95 (als je Discovery e.d. wilt). 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ziggo heeft op dit moment Discovery nog voor de oude prijs.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-7-2020 om 20:55, Mimisiku zei:

Nou, ik heb nog geen cardserver gezien die niet freezed en/of hicked. Krijg hier regelmatig ontvangers die zo'n oplossing gebruiken en daar word je niet vrolijk van.

Dan 100 * liever mijn eigen kaarten..

 

 

Daar heb je volledig gelijk in. Plus altijd het risico dat je beeld ooit op zwart komt omdat er één of andere setting moet gewijzigd worden.

 

Maar goed, af en toe eens haperingen of blokjes, of gewoon niets, of kort tegen de 200€ om drie weekjes elke dag een uurtje tv te kijken. Het moet niet te gek worden.

 

Login schijnt blijkbaar niet meer actief te zijn, dus via deze weg gaat het ook niet meer lukken.

Nog maar even aanzien. Gisteren zat in het nieuws dat er een bepaalde regio van Catalonië weer in lockdown moet. Het is de hele andere kant van het gebied als waar de oudjes zitten, maar geen idee of ze dit jaar het risico gaan pakken. De Muppetshow hier in België heeft het idee opgevat dat men na een reisje in dat gebied beter even in quarantaine moet bij terugkomst. Ik ken de schoonfamilie: dat gaat het hem niet worden.

Dan schuift deze zorg toch weer een jaartje op.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

BVN is terug op Astra 1 dacht ik https://www.bvn.tv/ontvangst/#map-EU  ,veel mobilhomers moeten al de rest niet hebben.

En er zitten de 2 Vlaamse radio's ook nog , elk jaar  een iets andere naam en nogal in de hoogste frequentie, is dus nauwkeurig afregelen.

In september ga ik naar Lloret, gisteren nog de live cam bezien en dat was min 3 x meer volk dan 1 week geleden. Voor disco ben ik te oud maar op't strand vind je ook leuks(als't geen rood wordt).

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...