Ga naar inhoud


externe hdd op smart-tv aansluiten


sattos

Aanbevolen berichten


4 uren geleden, sattos zei:

het is mij nog steeds niet duidelijk welke crash bestendig is.

 

Nou, dan zijn we snel klaar, dat is geen enkele schijf. Externe schijven die in gebruik zijn kunnen ook niet zo goed tegen schokken. Dan neem je beter een SSD. Energiezuinig bij een harde schijf gaat helemaal nergens over.

 

Een aparte voeding voor de harddisk is beter omdat niet alle USB poorten voldoende stroom kunnen leveren aan de harddisk.

 

Dus jij kiest het formaat dat jij handig vindt. Mij zou het niet boeien, ik zou alleen een schijf willen van een betrouwbaar merk.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Big fellow zei:

Ik zou zelf kiezen voor de schijf met de beste prijs per GB, en dan binnen het budget 😉 

2.5 inch 4tb kost €90,-

3.5 inch 4 tb kost €100,-

 

wat ik niet begrijp is dat 2.5 inch alleen voordelen heeft tov 3.5 inch,zie vorige topic.

er zal heus wel een voordelen zijn aan 3.5 inch wat ik niet weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verwijst maar steeds naar iets wat 90 en 100 euro kost maar nou weten we nog steeds niet over welke schijven je het hebt. 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 17-7-2021 om 14:38, sattos zei:

wat ik niet begrijp is dat 2.5 inch alleen voordelen heeft tov 3.5 inch,zie vorige topic.

er zal heus wel een voordelen zijn aan 3.5 inch wat ik niet weet.

2,5 en 3,5 HD schijven zijn functioneel identiek, ze slaan allebei gegevens op.

De behuizing is uiteraard qua afmetingen verschillend, de evolutie heeft ervoor gezorgd dat men schijven kleiner kon maken.

 

Voor jouw toepassing maakt het niet uit wanneer je geen beperkingen voor wat betreft afmetingen van de behuizing hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou weten we nog niet wat je wil kopen. Heb je wel de laagste prijs?

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige verschil dat ik kon ontdekken is een aan/uit knopje op de Desktop versie.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen externe voeding?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 6 maanden later...
Op 30-7-2021 om 20:33, sattos zei:

mochten er vragen zijn dan hoor ik het heel graag

 

JA

werkt het ook aan de TV beste @sattos

en welk filesystem had die WD elements of heb je opnieuw moeten laten initialiseren en partitioneren.

 

beetje laat als vraag maar toch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 14-2-2022 om 17:04, Tonskidutch zei:

 

JA

werkt het ook aan de TV beste @sattos

en welk filesystem had die WD elements of heb je opnieuw moeten laten initialiseren en partitioneren.

 

beetje laat als vraag maar toch

ik heb niets bijzonders gedaan,gewoon alles opgezet (van usb en dvd)en het werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb vorige week ook een externe harddisk op mijn Qled aangesloten,  mijn keus is een Verbatim, 2,5" met 1 TB opslag voor 35 euro geworden.

Nou, doet het prima, ik kan aangeven dat de opname 3  (of tot 10)minuten van tevoren start en doorloopt tot max. 10 minuten. Ik krijg duidelijk 5 minuten van tevoren een melding dat de opname begint en dan kan je natuurlijk niet meer zappen naar een andere zender, maar dan kan je wel een streaming app kijken.

Het enige wat ik nog moet bekijken hoe dat precies werkt is de "TIMESHIFT" functie, maar dat komt wel, gewoon wat prutsen, toch?

En het grote voordeel is: alles met 1 AB, minder stroomverbruik, en, doorspoelen van reclame's gaat uitstekend! 

Na 4 programma's opgenomen te hebben, is er nog maar 4 % gebruikt van de opslag.

 

O ja, nog vergeten te melden, ik heb NIKS gewijzigd aan de nieuwe harddisk, stond geformateerd in NTFS, gewoon in de tv geprikt, en toen kwam erop, de HDD wordt voorbereid voor opname, en klaar.

20220330_180247.jpg

aangepast door dunhans
iets vergeten

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...