Ga naar inhoud


nieuwe omroep in Nederland - omroep zwart


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


Natuurlijk moet je ieder die een boodschap aan ons wil verkonden een kans geven.

In het geval van "de tegenpartij" die de mannen van het simplistisch verbond oprichtte is er echter een groot verschil met de huidige verkonders van goed nieuws.

Zwart nieuws lijkt mij eerlijk gezegd een heel klein beetje akelig.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Natuurlijk moet je ieder die een boodschap aan ons wil verkonden een kans geven.

In het geval van "de tegenpartij" die de mannen van het simplistisch verbond oprichtte is er echter een groot verschil met de huidige verkonders van goed nieuws.

Zwart nieuws lijkt mij eerlijk gezegd een heel klein beetje akelig.

 

Die hele akwasi is een heel eng mannetje.

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

door mereltje:  De mannen achter die omroepjes willen alleen maar centtijd om de portemonnee te vullen

 

Volkskrant vandaag: Slob gaat drastisch korten op salaris omroepbonzen.

Het maximum salaris is de Balkenendenorm, € 209.000 per 1-1-2021.

Het salaris van kleine omroepen als Powned en regionale omroepen daalt naar € 148.000. Omroep Zwart hoort bij de kleine omroep !!!

 

sorry krijg de grote letters niet weg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door Vogelzang
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, truc 1 uit het boek, je levert je diensten via een bv als compleet programma.

 

En dat kost dan iets meer.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al da' vakjes gedoe , geen aandacht aan schenken , niet kijken dus ,

probleem opgelost !! NPO boeit mij zelfs letterlijk geen enkele moer !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tonskidutch zei:

Cor van der Laak had ook z'n eigen omroep. In z'n eigen Garage. Rozenbottle Jam maken goede aflevering happy_001.gif.fd69e9ae047c166c1e853db4173ba5b5.gif

Sommige mensen begrijpen het gewoon niet.

van die dingen

 

 

 

 

😁😁😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik noem mijzelf geen racist, maar het valt me wel op dat het net de "nieuwe inwoners" zijn die niet overweg kunnen met onze waarden en normen en die liever de sharia hanteren als enige universele waarheid waardoor ze zich niet geroepen voelen om zich te houden aan onze wetten en gewoontes. En wee u als ge dit luidop durft te zeggen.

  • Like 1

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...