Ga naar inhoud


nieuwe omroep in Nederland - omroep zwart


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Luidop iets zeggen kan juist wel daar vastgelegd is dat je je mening mag geven. (en dat doet iedereen ook)

Luidop schelden en / of vernederen mag niet en al helemaal niet intimideren of erger.

Maar daar gaat deze nieuwe omroep wellicht helemaal niet over alleen is nog niet duidelijk waarover het dan wel gaat!

 

We zullen het gaan zien als men de financiering en moderatoren heeft.

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Omroep zwart nog niets van gezien hier in België via mijn provider "Proximus", deze zullen wel geen zin hebben om deze zender aan te bieden, want tevens zijn ook npo1 extra en npo2 extra niet te bekijken in België en toch zijn het extra zenders van de openbare Nederlandse omroep.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het wordt misschien een zendgemachtigde binnen het Nederlandse omroep bestel.

Wanneer ze geaccepteerd worden, de wet heeft daarvoor eisen gesteld, zijn ze te zien op NEd 1,2 of 3 gedurende 1 uur per week.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2020 om 21:12, Hansen zei:

Merk op dat er nogal wat forumleden zijn hier met behoorlijk rassistische denkbeelden.

 

Het valt mij op dat een hoop mensen het woord "racisme"niet eens kunnen spellen, en vooral de betekenis ervan niet kennen.

Firefox_Screenshot_2020-11-21T18-32-10.417Z.png

aangepast door Donkeyman

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Ben blij dat ik niet meer in Nederland woon en die prut hoef te zien. 

Je kan nog altijd online kijken 😎🥳👌 feesie bouwen 🌶️

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De grote vraag is of ze toegelaten worden.

50.000 handtekeningen alleen zijn niet voldoende.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

zonder die gehoord of gezien te hebben dan ben je bij voorbaat een nieuwe omroep aan het zwart maken

 

 

happy_001.gif

 

Als ik alleen al het woord "Rapper" lees bij de oprichter, dan heb ik al gegeten en gedronken.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...