Ga naar inhoud


nieuwe omroep in Nederland - omroep zwart


Jean-Claude

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Ik zelf denk aan dit beeld.

 

csm_MiNote_Chart_0.5Lux_50430015f2.png

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alternatief kunnen ze hun omroep nog "RAL 9004" noemen, "signaalzwart".

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of misschien als aanvulling op Canal+ series nu ook Canal+ zwart voor €5 extra per maand.

Timm1983

index1.jpg.a50719d3f1c66eb06a40bea9dbd1ffc5.jpg

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2020 om 10:32, Jean-Claude zei:

ik noem mijzelf geen racist, maar het valt me wel op dat het net de "nieuwe inwoners" zijn die niet overweg kunnen met onze waarden en normen en die liever de sharia hanteren als enige universele waarheid waardoor ze zich niet geroepen voelen om zich te houden aan onze wetten en gewoontes. En wee u als ge dit luidop durft te zeggen.

Ik vindt het prima als de sharia wordt ingevoerd. Maar dan voor mohammedanen. Eén keer stelen linker handje er af. Tweede keer rechts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind je ditzelf eigenlijk okay om zoiets te schrijven?

Verreweg de meeste Moslims, hebben niet voor deze vorm van "rechtspreking" (handafhakken) gekozen en zijn in landen geboren waar dit gehandhaaft wordt.

Net als jij in Nederland geboren bent en de rechtspraak juist uitgesproken laks is bij de handhaving van een delikt als stelen. Maar dat is dan in orde volgens jou?

Jij scheert de Moslemen over één kam.

Het afhakken van je hand komt uitgesproken zeldzaam voor en zeker niet in geciviliseerde landen in Mosleemse wereld. Maar jij vindt het prima.

 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sharia en de mohammedanen die dit als norm zien, is iets waardoor groeperingen en individuen zich geroepen voelen over te gaan tot onthoofding, kerkgangers vermoorden, discotheekgangers afschieten etc.  In dat kader bedoel ik met handje er af een passende waarschuwing voor  personen die de sharia willen. Op geen enkele wijze heb ik het over landen gehad, nog over goed bedoelende mohammedanen ook in dit land. Je verwijt en betoog doen me (met je eigen woorden naar Sprietje) twijfelen aan je verstandelijke vermogens. We kennen elkaar overigens uit de tijd dat je op dit forum ingeschreven stond met woonplaats Amsterdam en beroep souteneur. Ook toen al betweterig en mensen afzeiken. Je hebt toen je sporen kunnen uitwissen door uit het forum te stappen en al je inbreng te laten wissen. Tijd voor herhaling ?

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit heeft niets meer met de titel te maken, dit onderwerp wordt gesloten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...