Ga naar inhoud


Canal+ Series (online) gratis


Saterke

Aanbevolen berichten

Op Totaal TV staat een artikel "Canal Digitaal trakteert klanten op gratis online dienst Canal+ Series".

Op de CD-website is er inderdaad info over terug te vinden.

Een mengeling van Poolse, Nederlandse en BBC-series.

Het lijkt dus de bedoeling om dit over M7-group uit te spreiden, hopelijk komt TV Vlaanderen ook aan de beurt.

Groeten,

Saterke

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou het is helemaal fantastisch, weer OTT onzin en bagger content er bij waar de gemiddelde sat kijker niks aan heeft. Ze doen mekaar graag na maar een fatsoenlijk lineair TV product aanbieden is te moeilijk blijkbaar. 

 

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Codx zei:

Nou het is helemaal fantastisch, weer OTT onzin en bagger content er bij waar de gemiddelde sat kijker niks aan heeft. Ze doen mekaar graag na maar een fatsoenlijk lineair TV product aanbieden is te moeilijk blijkbaar. 

 

Je hoeft er niet naar te kijken...

  • Bedankt 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Ze hebben groot gelijk.

Waarom investeren in een aflopende markt.

Sat kijkers mogen blij zijn dat m7 het nog in stand houdt want ik kan me niet voorstellen dat nl sat tv lineair rendabel is.

 

Als er geen geld verdiend wordt voor de aandeelhouders zou het product al lang niet meer bestaan dus maak je daar maar niet druk om.   Ze maken juist de verkeerde keuzes waardoor er veel klanten weg lopen. 

  • Like 1
  • Bedankt 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies! En daar was ik er één van. Het is een commercieel bedrijf wat geld wil/moet verdienen. Dat deel kan ik billijken. Maar als een goede baas dien je ook over sociaal gevoel te beschikken en te luisteren. Dat deel kent CDS niet en als klant heb je maar 1 optie: wegwezen!

  • Bedankt 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD is een satellietprovider die kennelijk niet afvraagt waarom het bestaansrecht heeft. De enige reden om bij CD klant te zijn is dat die klant geen goed alternatief heeft voor satelliet. Door nu juist die niet beschikbare alternatieven te pushen frustreren ze de bestaande klanten alleen maar. Ze hebben er niks aan, kunnen er niks mee maar moeten er wel voor betalen. Normale reactie is dan: abonnement opzeggen. Fantastische tactiek van CanalDigitaal.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet (helemaal) waar! CD (lees de M7groep) heeft online.nl overgenomen. En die krijgt het CD content om via de kabel/Glasvezel te leveren.

Na wat aanloopproblemen hebben we nu een (vrij) stabiel TV-app van Canal Digitaal. 

[In onze regio was de schotel bij een regenbui buiten beeld .🤢]

Landelijk wil dit nog wel eens mis gaan, maar in onze regio hebben we een (nagenoeg) stabiel en Internet 100 Mb/s up- en download via het glasvezelnet van [glasvezelbuitenaf.nl/cogas/]  Onze Smart-TV hebben wel bedraad (UTP) aangesloten voor het beste resultaat. (geen verlies van snelheid) Ook de laptops.

Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat we meestal (uitgesteld) kijken via de NPO-PLUS-app. Dit omdat we voornamelijk Krimi's bingewatchen 😁 

aangepast door HenkRood

Inverto IDL7000m PVR CD HD160GB|Firmw.1.4.214.103|

CImodule: AstonCrypt Dual CAM 1.07 [update: v.2.2300T]

Buiten gebruik ivm glasvezel: HomeCast / Triax60cm|CD Twin-DuoLNB 2x coaxkabel

Cogas-glasvezelbuitenaf/FiberNL=> nu Online.nl & Canal Digitaal SamsungTV-app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat Canal Digitaal de Canal+ kanalen van vroeger maar terughalen, als ze speciaal canal+ series willen promoten, dan kunnen ze ineens van Canal+ series een kanaal maken.

Dit wordt dan:

Canal+ Premiere, action, family, drama en series.

Zo zijn er geen 4 maar 5 kanalen dan, en hopelijk zijn we eens verlost van Film1 en komt er eens een nieuwe naam voor dat kanaal met beter aanbod, ik vind dat er dringend een nieuw aanbod aan erotische films nodig is op Film1 action, al sinds augustus 2019 steeds hetzelfde als wat we nu iedere nacht te zien krijgen,  dit was toch vroeger zeker het geval niet toen Canal+ er nog was in Nederland, (Tussen 97 en 2006). Benieuwd hoelang deze nog zullen uitgezonden worden, 5 jaar?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me nog de tijd heugen dat we hier Canal + Rood/Geel/Blauw/Grijs hadden. Canal + producties zijn van uitstekende kwaliteit. Asterix et Obelix films, Gaston Lafrange (Guust Flater)..  Ik zou het verwelkomen....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2020 om 20:47, Timm1983 zei:

ik vind dat er dringend een nieuw aanbod aan erotische films nodig is op Film1 action, al sinds augustus 2019 steeds hetzelfde als wat we nu iedere nacht te zien krijgen

Nou ze hebben geluisterd naar jou. Je zal snel aan je "trekken" komen

 

 

  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...