Ga naar inhoud


KPN zet er de schaar in ?


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Je haalt de zenders fox en fox sports 1 door elkaar. De 3 euro is voor fox sports 1 die de eredivisie voetbal uitzendt achter de decoder. De zender fox biedt  'open net' voetbal en moet die status van' open net 'dus houden. KPN maakt even duidelijk dat providers meer macht hebben dan fox denkt/dacht. Fox even flink knijpen helpt iedereen. Had CanalDigitaal ook moeten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
5 uur geleden zei zeeteefje:

Had CanalDigitaal ook moeten doen

Dat hebben ze ook gedaan, totdat Joyne een contract met Fox afsloot.

Toen had Canaldigitaal geen kans om de rug recht te houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2019 om 15:05 zei zeeteefje:

uit misplaatste angst voor een concurrent.

dat is een feit???

 

in ieder geval dezelfde schaar geld vanaf juni ook voor XS4ALL, zoals mij juist in een email bevestigd werd

beetje laat maar goed heel veel animo hebben die nu ook niet meer

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

XS4ALL / Telfort ook KPN dus zelfde verhaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-4-2019 om 16:44 zei Tonskidutch:

zenderwijzigingen moet je toch wel eerst aan je klanten mededelen?

dus een bepaalde strategische werking tov leveranciers zoals FOX NL kan best in die aankondiging zitten

en eerlijk gezegd vind ik dat ook goed dat men de vinger op de zere plek legt

 

waar de KNVB weer aan derden verkoopt in plaats van de Publieke is een grof schandaal gezien al die Honderden Miljoenen die de gemeentes voor het over eind houden van clubs en stadia moeten ophoesten (nationaal gezien)

maar kom niet aan het bestuur en de voorzitters hun handeltje

waarom zit die KNVB er überhaupt tussen, dat is toch een overbodige bond?

 

Op 18-4-2019 om 20:43 zei Gerard 76:

Hier gebeurt bijna hetzelfde als bij fox sport. 

Alleen dit keer weigert kpn de knip te trekken. 

Dat zag fox niet aankomen. 

Ik hoop van harte dat de boel werkelijk op zwart gaat. 

Dan weten ze dat de grens bereikt is. 

Dat zou namelijk een ommekeer zijn. 

 

De klant is koning was het vroeger, wil je de klant houden, dan wenst de klant nog altijd als koning behandeld te worden. Op z'n Hollands gezegd, wat schuift het als ik er naar kijk met al die irritante reclame?

 

Sorry als ik tegen de benen van een voetbalfan aantrap, ik heb een hekel aan voetbal, ze verdienen met alles wat er omheen draait wat nooit genoeg is. Daar mag de klant dan voor opdraaien, van mij mogen de zakkenvullers in de stront zakken, pleur ze er op elk e uitzendmogelijkheid er maar af, dan weten ze op welke plek behoren te staan.

 

Het mooie van IPTV is dat de aanbieder kan zien of de klanten werkelijk kijken, dat kon daarvoor niet, daardoor zijn de providers die nu kunnen zeggen wat voetbal en aanverwanten werkelijk waard is, de harde werkelijkheid is begonnen.

 

Mijn mening, gooi maar op zwart, dan is het meteen einde oefening en het zakken vullen voorbij. Een faillissement acht ik niet uitgesloten, al zullen ze dan via het internet zelf een kanaal proberen aan te bieden, denk alleen niet dat ze dat lang vol zullen houden i.v.m. dat het onbetaalbaar zal worden.

 

aangepast door ilseonline
  • Bedankt 1

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als sporter in mijn jeugdjaren ben ik iets milder over dat geteisem van die voetbal hooligans :grin:

maar het gaat over welke zenders we gaan missen en welke we daarvoor in de plaats krijgen, want de schaar erin is niet helemaal juist als beschrijving

dat zou betekenen dat er niets voor terug komt

 

eerlijk gezegd en gezwegen heb ik nu toch al enkele avondjes (zolang ik TV kijk per avond) LoveNature op gehad en dat is gewoon een goede zender qua thematiek.

aangepast door Tonskidutch
schrijffout

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De term 'de schaar gaat erin' gaat wel degelijk op. De 'gewilde' zenders worden vervangen door pulp-zenders die niemand ooit zou abonneren. Als je als sport of docu-fan plots muziek of een Tsjechische zender zonder ondertiteling ervoor terugkijkt voel je je terecht 'genaaid'. Wellicht een hele geldige reden om op te zeggen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TNT is een paar jaar verdwenen omdat er niets aan verdiend werd. TCM is nog even gebleven. Weet niet wat SKY nog biedt, maar kleine kans dat die weer van Seca worden voorzien. Mocht Turner anders besluiten dan meer dan waarschijnlijk alleen in Viaccess ORCA....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Moderator

1 juni nadert met rasse schreden, en het ziet er naar uit dat KPN de gevraagde doorgifte vergoeding voor de FOX zenders niet gaat betalen.

Dat betekent dat de trend steeds hogere doorgifte vergoedingen te rekenen aan de providers en hun abonnees de langste tijd heeft gehad.

 

Maar het lijkt ook een voorbode te zijn van het einde van TV zenders en het programma aanbod zoals we dat kennen.

Providers beginnen te herkennen, dat toegeven aan de steeds hogere doorgifte vergoeding niet neer opweegt tegen het verlies van abonnees.

 

Ik zal het niet missen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...