Ga naar inhoud


KPN en Fox Sports hebben akkoord bereikt over voorwaarden


jopiesat

Aanbevolen berichten

Blijkbaar letten veel mensen niet goed op of is hun aluhoedje iets te ver over de ogen gezakt. Er zijn juist veel prijzen gedaald oa consumenten elektronica. Ons financiële stelsel is gebaseerd op een inflatie van 2%. Dat is plezierig als je geld leent. Nu hebben we deflatie, we zullen zien wat dat voor consequenties heeft.

 

De prijzen zijn het afgelopen jaar gedaald, er is op dit moment deflatie.

eh...??

http://www.bnr.nl/opinie/kees-de-kort/10308929/het-lukt-niet

 

Ik weet niet waar jullie die flauwe kul vandaan halen, maar voortaan eerst even wat bronnen raadplegen voordat je gaat napraten.

Net als dat één mooie zonnige dag nog geen zomer maakt, maakt één maandje met wat negatieve cijfers nog geen deflatie.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dan volg je de berichtgeving niet goed ,elektronica prijzen inderdaad gedaald maar ze zijn maar gemaakt om gemiddeld 5 tot 10 jaar mee te gaan, een tv hield men vroeger 15 jaar, wasmachine 20 jaar en nu? en daar bovenop is de elektriciteit het laatste jaar 40% gestegen (ja je leest goed) om die elektronica aan de praat te houden. Mijn aluhoedje is zeker niet voor ogen gezakt hoor, wel is mijn bankrekening gezakt, dit wel even off topic.

40% duurder?

Niet volgens het CBS.

http://statline.cbs.nl/Statweb/publication/?DM=SLNL&PA=81309NED&D1=1-3,8,11,15&D2=a&D3=0&D4=35-45&HDR=T&STB=G2,G3,G1&VW=T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, zo lust ik er nog wel een. Bij ons dalen de energieprijzen, de belasting op energie is weer een ander verhaal.

 

@Dr Z

Op dit moment is er deflatie. Of dat ook de volgende maanden zo is weet niemand.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het hangt er ook vanaf wat jij koopt, om te weten of jij ook "deflatie" hebt uiteraard...  door de dalende olieprijs heb je wel tankvoordeel, maar als die dan weer stijgt en je gaat 20% meer betalen compenseert dat dan wel weer ruimschoots de dalende benzineprijzen van nu.

 

Of je boodschappen echt voordeliger worden merk ik niet echt... er zijn dingen die wat goedkoper worden, en dat wordt dan ook vaak met veel bombare aangekondigd, maar in alle stilte maken ze ook weer producten duurder, of je krijgt minder voor hetzelfde geld...   bovendien, als ik probeer aardappels te kopen voor een redelijk bedrag, lukt me dat de afgelopen weken ook niet  echt...  ik wacht dus voorlopig maar, tot die wat goedkoper worden.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bovendien, als ik probeer aardappels te kopen voor een redelijk bedrag, lukt me dat de afgelopen weken ook niet  echt...  ik wacht dus voorlopig maar, tot die wat goedkoper worden.

 

 

Zul je lang mogen wachten.  Mislukte aardappeloogst dit jaar in grote delen van Europa.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed verhaal mensen. Ik dacht hier even verder te lezen over Fox en Kpn maar blijkbaar is dit een aanhangsel van RTLZ...

 

Nouja als reactie op de topic starter, ik hoop dat snel de details uit het contract uitlekken. Ben ook benieuwd of andere aanbieders nu dezelfde aanbieding voor hun neus krijgen. Al lijkt het of hun nogsteeds moeten knokken voor een normaal contract.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja de details en de kleine lettertjes zullen nog wel naar boven komen. Ze hebben een overeenkomst en beide partijen leden geen gezichtsverlies.  Ze zullen wel wat water in de wijn gedaan hebben en de winst zal bij de één of bij de ander misschien wat minder zijn, maar die cijfers zullen wel naar de aandeelhouders toe, zo positief mogelijk gebracht worden. De voetballiefhebbers blij dat Fox Sport niet op zwart gaat en de niet voetballiefhebbers blij dat abonnement hetzelfde blijft. dan is er ogenschijnlijk niets verandert, buiten dat de Fox Sport voor een bredere groep liefhebbers , tegen een lagere prijs toegankelijker gaat worden, als extra pakket en dus niet in Basispakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs gaat gewoon omhoog, bij de ene provider wat eerder als bij de ander.

Al het gejeremieer gaat alleen over centjes. De vergelijken met RLZ is zo slecht nog niet. :P  

Ze zullen op een of andere manier bij fox hun schulden gaan afbetalen, dat klopt. Ik verwacht ook zeker niet dat kpn nou voor een dubbie alles mag doorgeven, maar ze zeggen er niet slechter op geworden te zijn. Het plan van 2euro per klant lijkt dus van de tafel. Het doel is nu waarschijnlijk om daadwerkelijk meer abbonees te krijgen bij fox waardoor de inkomsten groeien. W.s. Zal fox straks als 1 pakket aangeboden worden door Kpn, met daarbij een lager maand bedrag. Fox wil ook doorgaan als 1 pakket. Denk dus dat kpn meer zal afstaan aan fox als hiervoor, maar dat zij wel meer vrijheid hebben om een breder publiek aan te spreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel hier wel in Vlaanderen, in Nederland is de elektriciteit goedkoper geworden.

Ook in Vlaanderen is de prijs gedaald, maar de consument merkt dat niet op de factuur vanwege het veelvoud aan (nieuwe) taksen, o.m. omdat een vroegere regering de zonnepanelen overmatig subsidieerde, ook vanwege extreem hoge distributiekosten en omdat de btw op electriciteit verhoogd werd.

 

Dit en nog andere prijsstijgingen maken dat er bij ons wel inflatie is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ging natuurlijk niet alleen over KPN, vroeg of laat krijgen we dat gedonder ook bij Ziggo.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...