Ga naar inhoud


Is dit ouwe rommel? Kpn box zonder hdmi


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Vandaag bezoek van iemand, en die had een adsl experiabox mee en een kpn kastje met een hdd.

Enkel scart, geen hdmi.

Zat nog nieuw in doos, maar volgens mij uit vervlogen tijd en rommel. Zie foto,s:

 

IMG_20180218_155542.jpg

IMG_20180218_155525.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Normaliter moesten die ingeleverd worden bij beëindiging van het abonnement of bij vervanging van apparatuur.

KPN heeft naar mijn weten altijd apparatuur in bruikleen gegeven.

Kan zijn dat KPN niet gevraagd heeft om het terug te sturen.

Of de apparatuur nog werkt zou ik dan ook willen weten.

Je zal m.i. in ieder geval een aansluiting van KPN moeten hebben en voor de tv-ontvanger een KPN aansluiting waarop interactieve tv actief is.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is moeilijk vrees ik in België :grin:.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad.

Probeer eens op Proximus voor de gein. :D

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...