Ga naar inhoud


F1 in 2022


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ah, op die fiets.

 

Ik ben benieuwd of ze volgende week de race uitrijden, gezien de capriolen van deze week.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is ook al bevestigd op nos.nl.

 

Dit gebeurt trouwens in meer landen. (Dat de thuisrace op een nationaal kanaal wordt doorgegeven voor iedereen)

In Engeland bv op Channel 4.  

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen zijn nu van Viaplay ook bekend gemaakt € 13,99/maand...... Ik kan dat business model niet rijmen maar dat zal aan mij liggen.

Hoe en wanneer de streaming wordt geregeld heb ik nog niet achterhaald. 

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, hugogertie zei:

Prijzen zijn nu van Viaplay ook bekend gemaakt € 13,99/maand...... Ik kan dat business model niet rijmen maar dat zal aan mij liggen.

Hoe en wanneer de streaming wordt geregeld heb ik nog niet achterhaald. 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1838350870/kpn-en-vodafone-ziggo-krijgen-pakket-met-formule-1

 

via de KPN en Vodafone Ziggo kun je het als extra pakket ook abonneren

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Praten die dan ook met zo'n Amerikaanse "r"

Ahhhhrrrr

Best wel cool maar voor mij totaal on-Nederlands. 

Ik ben te lang weg uit Nede Ahhhrrr land. 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 Dit weet ik nog niet zo, Amber Brantsen aardige vrouw maar ik ben beetje bang voor het mevrouwtje Stax effect. Het nieuws voorlezen is toch wel iets anders dan een programma presenteren ik mis de felheid in deze dame. 

En die Tom Cororel mag wat mij betreft ook wegblijven die heeft maar 1 bril op en die is zo ORANJE dat er geen zinnige analyse uitkomt als het op objectiviteit aankomt en dat is wel jammer want hij heeft er verstand van.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, hugogertie zei:

 Dit weet ik nog niet zo, Amber Brantsen aardige vrouw maar ik ben beetje bang voor het mevrouwtje Stax effect. Het nieuws voorlezen is toch wel iets anders dan een programma presenteren ik mis de felheid in deze dame. 

En die Tom Cororel mag wat mij betreft ook wegblijven die heeft maar 1 bril op en die is zo ORANJE dat er geen zinnige analyse uitkomt als het op objectiviteit aankomt en dat is wel jammer want hij heeft er verstand van.

 

Geen zorg....hier op sat4all hebben we altijd nog ons aller Sprietje met zijn ongekleurde en vooral objectieve verslaggeving. 

Daar kan geen Olaf Mol tegenop. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Eerst eens kijken  in maart ja!

Ik weet niet of ik hier een abonnement op pak, schotel kan draaien...... en er zijn ook nog ander mogelijkheden zoals F1 TV die maar € 8,00 /maand kost.

 

2 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Geen zorg....hier op sat4all hebben we altijd nog ons aller Sprietje met zijn ongekleurde en vooral objectieve verslaggeving. 

Daar kan geen Olaf Mol tegenop. 

Helemaal mee eens 😃

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...