Ga naar inhoud


F1 in 2022


Sprietje

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

  • 3 weken later...
36 minuten geleden, Sprietje zei:

F1 in 2022 via Ziggo Sport abonnement te zien.
Zie: https://www.ziggo.nl/entertainment/sport/formule-1/formule-1-2022

 

 

Als ik verder lees staat er "via Ziggo te volgen" dat kan natuurlijk via hun internet abonnement als Viaplay streamingdienst. Misschien lees ik eroverheen, maar zie nergens via Ziggo Sport abonnement.

 

En Formule 1 in 2022?

Ook volgend jaar kun je als Ziggo klant Formule 1 volgen via Ziggo. Alleen de manier waarop je Formule 1 kijkt, verandert. Hoe? Dat weten we nog niet precies. Streamingsdienst Viaplay heeft vanaf het nieuwe seizoen 2022 de Formule 1-rechten.

Zodra we meer weten over een mogelijke samenwerking met Viaplay, vertellen we je op deze pagina meer.  (Bron Ziggo website)

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nordic Entertainment Group (NENT) gaat Viaplay niet eerder dan maart 2022 op de markt brengen. Dit is dan enige weken voordat het nieuwe seizoen van Formule 1 officieel begint met een race in Bahrein op 20 maart.
zie: https://gostreaming.nl/viaplay-in-maart-2022-officieel-van-start-in-nederland/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nordic Entertainment Group (NENT) die volgend jaar de uitzendrechten verzorgt van de F1 via de nieuwe streamingdienst Viaplay,  schuift Olav Mol aan de kant en zet Nelson Valkenburg als nieuwe hoofdcommentator in samen met Melroy Heemskerk als expert. Nu dreigen 20.000 F1 liefhebbers geen Viaplay-abonnement te kopen als NENT de beslissing niet terug draait

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Sprietje zei:

De Nordic Entertainment Group (NENT) die volgend jaar de uitzendrechten verzorgt van de F1 via de nieuwe streamingdienst Viaplay,  schuift Olav Mol aan de kant en zet Nelson Valkenburg als nieuwe hoofdcommentator in samen met Melroy Heemskerk als expert. Nu dreigen 20.000 F1 liefhebbers geen Viaplay-abonnement te kopen als NENT de beslissing niet terug draait

 

 

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

Eindelijk eens wat jong bloed in de verslaggeving en dan is het ook weer niet goed.

 

Als er maar 20.000 mensen geen abonnement nemen is dat wel wat maar als ik uitreken hoeveel abonnementen ze moeten slijten om kosten dekkend te kunnen zijn is dat nogal wat. Ga uit van € 12,50 euro/maand incl. BTW moeten er heel wat mensen in Nederland aansluiten. Als ze 266.215 betalende leden hebben zijn alleen de kosten van de F1 uitzendrechten gedekt en niet eens de ander ingekochte uitzendrechten van Duits voetbal en de pijltjes gooiers. Wanneer we dan daarbij optellen de studiokosten licht geluid, personeel op de grit commentator etc. wordt het toch wel een enorm aantal abonnementen om deze zender al kosten neutraal te laten bestaan laat staan een winst eruit te halen.

 

Ik snap wel dat er voor onbekendere minder ervaren mensen wordt gekozen, die kosten een stuk minder maar hebben wel meer uitdaging.

Ik dacht dat Olav Mol al een keer was gepasseerd bij een zender wisseling van de F1, dat heeft niet lang geduurd voordat hij weer mocht beginnen, ervaring en kennis is belangrijk maar kennissen die hij talrijk heeft in dat F1 wereldje is meestal belangrijker.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stel, dat de laatste race, komend weekeinde zowel Verstappen als Hamilton uitvallen, wie is er dan F1 kampioen 2021?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...