Ga naar inhoud


F1 in 2022


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik lees in de Volkskrant dat als je volgend jaar de F1 wilt zien, je bij Viaplay niet alleen de F1 te zien krijgt, maar ook de Engelse Premier League, de Duitse Bundesliga, de PDC-darttoernooien maar ook goede series en films waarmee ze in de toekomst een geduchte concurrent hopen te worden van Netflix en Videoland.
Wat moet ik met al die zooi er bij. Ik haat voetbal en kijk nooit films en series. Moet ik daar ook allemaal voor betalen om de F1 te kunnen zien? Dat dacht ik niet.
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/formule-1-achter-betaalmuur-wie-max-verstappen-wil-zien-racen-betaalt-voortaan-14-euro~b37221b2/

aangepast door Sprietje
schrijffout
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Daar ga je een hoop plezier van hebben, ik heb even mee gekeken met een collega die het me liet zien, en dat biedt aardig wat info en mogelijkheden.

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Avond,

ik wacht en wacht maar af maar er is nog niks duidelijk bij Canal digitaal of ze F1 in 2022 aanbieden.


Eerder had Ziggo de F1 rechten en dan kon je via CD het Ziggopakket afnemen!

Zelf heb ik de F1 tv app maar wil graag ook de nieuw aanbieder gaan kijken.

Hoe gaan jullie F1 kijken?

Hoop toch wel dat er meer bekend wordt deze maand.

Groeten Ron :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Rondeb zei:


Hoe gaan jullie F1 kijken?

Hoop toch wel dat er meer bekend wordt deze maand.

Groeten Ron :)

 

Ikzelf ben geen superfan, in het afgelopen seizoen heb ik alleen de laatste twee races live gekeken. Dat kom toen via RTL-Duitsland en Channel 4. Gewoon FTA dus. Elk seizoen zijn er diverse races FTA te zien op verschillende satellietzenders.
De echte fans (en die zijn er hier genoeg op dit forum) betalen graag een duur abonnement. Viaplay kun je dadelijk eventueel ook online zien. Daar komt vast nog wel informatie over. 
 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Noordzee zei:

 

Viaplay kun je dadelijk eventueel ook online zien. Daar komt vast nog wel informatie over. 
 

Bedankt voor je reactie.


Het verhaal gaat dat Viaplay NL grens gebonden is dus ik hier in Duitsland kan het niet zien waarschijnlijk.

Natuurlijk kan ik met een VPN het misschien opvangen, maar dat werkt ook niet altijd die ervaring heb ik wel met Netflix.

Al bij al is er nog niet veel bekend en dat 3 maanden voor het begin van het F1-seizoen.

Je zult toch denken dat zulke grote bedrijven ViaPlay, Canal Digitaal en Ziggo nu al meer naar buiten brengen.

Maar misschien ben ik wel wat ongeduldig 😂

Groeten Ron 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Viaplay Kosten

Es ist noch nicht abzusehen, wieviel Viaplay in Deutschland oder den anderen europäischen Ländern kosten wird, zumal auch diverse Deals und Kooperationen mit bereits vorhandenen Pay-TV- und Streaming-Anbietern geschehen können.

Die Originalpreise können aber zumindest schon einmal eine ungefähre Vorstellung von den Abonnement-Kosten vermitteln:

  • Das Film- und TV-Abo: 89 dänische Kronen (entspricht etwa 12 Euro im Monat)
  • Sportpaket: 269 dänische Kronen (entspricht etwa 36 Euro im Monat)
  • Viaplay Gesamtpaket (mit Sport-, Film- und TV-Inhalten): 299 dänische Kronen (entspricht 40 Euro im Monat)
  • Viaplay Ultimate Fighting (ausschließlich UFC und Boxen): 199 dänische Kronen (27 Euro pro Monat)

 

Quote


Viaplay kosten

Het is nog niet duidelijk hoeveel Viaplay in Duitsland of de andere Europese landen zal kosten, vooral omdat ook verschillende deals en samenwerkingsverbanden met bestaande aanbieders van betaaltelevisie en streaming mogelijk zijn.

De oorspronkelijke prijzen kunnen echter ten minste een idee geven van de abonnementskosten:

    Film- en TV-abonnement: 89 Deense kronen (gelijk aan ongeveer 12 euro per maand).
    Sportpakket: 269 Deense kronen (gelijk aan ongeveer 36 euro per maand)
    Viaplay compleet pakket (met sport-, film- en tv-programma's): 299 Deense kronen (gelijk aan 40 euro per maand)
    Viaplay Ultimate Fighting (alleen UFC en boksen): 199 Deense kronen (27 euro per maand)

 

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

bron https://championstream.de/viaplay/

 

je kan er op gaan wachten tot viaplay ook bij euch komt of kijken dat je ServusTV kunt krijgen

https://www.servustv.com/allgemein/p/faq/empfangde/119714/

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avond,

natuurlijk kan ik via Servus Tv het krijgen of de Duitse Sky ;)

Maar wil graag de NL F1 van Viaplay zien ik hoop dat deze ook te zien is in Duitsland, maar ik vermoed van niet vanwege dat de F1 rechten hier nog bij Sky Duitsland is.

Uit alle reacties en wat ik verder lees op internet wacht iedereen af, de enige aanbieder die wat info geeft, is Ziggo, maar ook nog niet alles.

Ik wacht geduldig af en als ik meer weet meld ik het hier.

Groeten Ron :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt altijd nog via die vage site van Sprietje: hesgoal.com kijken. 

Dan word je wel overspoeld met allerlei reklame en wat weet ik voor een phishing meuk die je dan krijgt. 

Via MBC Action, en nog wat andere aanbieders is het ook te zien. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2022 om 21:49, Drs. IJzerbout zei:

Je kunt altijd nog via die vage site van Sprietje: hesgoal.com kijken. 

Dan word je wel overspoeld met allerlei reklame en wat weet ik voor een phishing meuk die je dan krijgt.

Ik heb geen idee waar IJzerbout het over heeft. Ik heb nog nooit 1 sec. reclame gezien tijdens de F1 op Hesgoal.com.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Ik heb geen idee waar IJzerbout het over heeft. Ik heb nog nooit 1 sec. reclame gezien tijdens de F1 op Hesgoal.com.

Nou, ik wel. Allerlei troep waar ik niet van gediend ben. 

Maar daar kan jij niets aan doen. 

Ik zal een screenshot plaatsen als het F1 weer begint. 

Verder heb ik hier gewoon de F1 via de kabel en MBC, dus ik kan er weer even tegenaan. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...