Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Abu Dhabi, Yas Marina Circuit


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Quote

Hierdoor riskeert Hamilton een straf want de reglementen schrijven voor dat aanwezigheid verplicht is.

 

Ook in deze coronatijden ? Enkele simpele verkoudheidssymptomen zijn heden ten dage al voldoende .

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dat zou wel geinig zijn als hij afhaakt. Ik ben benieuwd wie dan in die auto gaat rijden.

 

Voor de rest is het natuurlijk wel gewoon een aanfluiting door niet aanwezig te zijn op het Fia Gala. Dan laat je je wel erg kennen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. 

Er stond veel op het spel en de overwinning van Verstappen was puur geluk. 

Zonder dat ongeluk was het allemaal heel anders verlopen. 

Max is niet op eigen kracht wereldkampioen geworden. 

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. 

Er stond veel op het spel en de overwinning van Verstappen was puur geluk. 

Zonder dat ongeluk was het allemaal heel anders verlopen. 

Max is niet op eigen kracht wereldkampioen geworden. 

 

Mee eens.

Echter zijn er diverse pistes aan de gang hoe ze Lewis bij zijn "kl.ten" hebben gepakt. Was het wel een ongeluk of was het moedwillig , wat was de rol van Perez en Bottas ? Wat met de beslissing van de stewards om Verstappen net na Hamilton te zetten tijdens de "safety car" procedure , Mocht Hamilton wel voor de achtste keer wereldkampioen worden en zomaar de legende Schumacher voorbijsteken , enz....

 

En mooie conclusie van Sporza ( Belgische sportzender ).

 

https://sporza.be/nl/2021/12/16/hoe-de-beste-ploegmaat-ooit-lewis-hamilton-misschien-de-titel-kostte~1639652213606/?deliveryName=DM174069

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Ik kan me er wel wat bij voorstellen. 

Er stond veel op het spel en de overwinning van Verstappen was puur geluk. 

Zonder dat ongeluk was het allemaal heel anders verlopen. 

Max is niet op eigen kracht wereldkampioen geworden. 

Het was al eerder vaak een kwestie van geluk en/of pech hoe ze eindigden en als bv. Lewis Max niet van de baan had gereden was die al eerder kampioen geweest.

Maar als ik Toto goed begrijp wilden zowel het team als Lewis de zaak aanvechten en dat valt me tegen van Lewis.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Max is niet op eigen kracht wereldkampioen geworden. 

Nee, en Lewis had er ook geen voordeel bij door Max van de baan te rijden waardoor hij een nieuwe motor nodig had (dus gridstraf) en doordat zijn auto aan gort was geen punten kon scoren. En Lewis kreeg er 10 Sec straf voor. Dat ie dan eindelijk gerechtigheid krijgt door de safety car in de laatste race en de titel pakt vind ik niet dat je kan zeggen dat hij niet op eigen kracht wereldkampioen is geworden.

 

Dat jij geen fan van Max bent snap ik, maar bekijk het eens over heel het seizoen, dan is Lewis vaker gematst en weg gekomen met mazzel dingetjes dan Max.

 

Ik ben het ontzettend met je eens dat de wedstrijdleiding dit seizoen op zijn minst opmerkelijke dingen heeft gedaan waardoor het in sommige gevallen niet helemaal eerlijk leek te gaan. Ik hoop echt dat het volgend seizoen dat wat beter zal zijn.

 

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Lewis nog dikwijls gaat terug denken aan zijn roekeloze herstart ( te laat afremmen in de eerste bocht ) in Azerbeidzjan nadat Max uitgeschakeld was.
Hij heeft daar veel punten laten liggen. Deze breken hem nu zuur op in de eindafrekening.

 
aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar kan je nog "verstek laten gaan op FIA prijsuitreiking" aan toe voegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kunnen we zo dadelijk zelf zien.

 

Stream prijsuitreiking.

Klik op LINK.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor wie niet wil wachten op de ontknoping, Sir Lewis Hamilton is vanavond niet aanwezig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...