Ga naar inhoud


NPO1 HD ligt eruit?


MarkViaSat

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, ceesv zei:

Ik zie ook beeld op alle zenders op de Ziggo app.

Ik zie geen beeld van Ziggo op de CD app. Ook het interview met Max geeft daar na ca 38 minuten zwart beeld. F1 cafe blijft zwart ook in de 'kijk terug'

Dus ik heb geen idee wat er aan de hand kan zijn. codering lijkt me uitgesloten omdat rtl het doet. fta doen het, ziggo doet het niet, maar ook niet op de app..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Hier werkt alles gewoon.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik wel de witte CI-module, dus geen softcam  (en CDS heeft mijn kaart nooit uitgeschakeld).

Maar mijn firm is ook niet zaligmakend hoor, de fastscan kan ik niet gebruiken (kan wel hoor, maar hij leest alle zenders in voor weergave op een verkeerde sat, dus ik kan gewoon inlezen via de 19,2E of op de 23,5E, maar dan moet ik bij alle zenders naderhand de juiste sat invoeren in USALS).

Maakt me geen bal uit, Ik krijg alles binnen en die fastscan gebruik ik toch niet.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jarco zal wel met een berichtje komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het interview met Max is ook bij terugkijken zwart na 38/39 minuten.
In het F1 cafe (nu kan ik de ochtend uitzending terugkijken) noemden ze dat de uitzending zoals doorgegeven via KPN op zwart is gegaan. Dus ook in Nederland via de kabel.Via Ziggo op de kabel zelf was het wel te zien geweest.
Is het dan toch de verbinding naar KPN en/of CD een van de oorzaken geweest?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat mag je wel concluderen wanneer meerdere uitzend platforms op zwart gingen.

Canaldigitaal kan hier niets aan doen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Dat mag je wel concluderen wanneer meerdere uitzend platforms op zwart gingen.

Canaldigitaal kan hier niets aan doen.

Mijn Rebox gaf aan: gecodeerde zender. Lijkt mij toch CD.

Toen npo 1,2 en 3 gecodeerd bleken, ontving ik nog wel beide Belgen. Even later gaven deze ook een gecodeerd melding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...