Ga naar inhoud


oude ontvanger.


Arebei

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, Noordzee zei:

Google eens op de Edision OS Mini 4K.  Dat is een betaalbare 4K-ontvanger met aardig wat mogelijkheden. 

Die heb ik nu ook bijna een jaar in gebruik icm met mijn T55 en dat bevalt prima!

 

Ik had 2 jaar terug het canaldigitaal schotel abbo aan de kant geschopt van 22 euro en vervangen door hun mobiel app abbo van 10 euro per maand.

Werkt prima voor ons, lekker terug kijken en op momenten dat het ons uitkomt.

Echte ik miste toch wel de vele buitenlandse FTA kanalen en toen toch maar weer een schotel en ontvanger ingeslagen.

Ontvanger tegenwoordig niet meer direct op tv aangesloten maar gebruik hem via dream player tv premium app op mijn gt-king mediabox waar ook de canaldigitaal app op draait.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uren geleden, Arebei zei:

eb ook nog ergens een dreambox liggen maar dat blijkt ook al oud te zijn.dat is de hd 800 se.als ik die aansluit krijg ik alleen de afbeelding van het apparaat in beeld.

 

Als je dit weet te fixen heb je gewoon een werkende HD ontvanger.  De DM800SE is misschien wat ouder maar voldoet prima voor basic zappen en kijken. Maar je kunt ook een nieuwere snellere 4K box kopen maar het draait toch allemaal hetzelfde soort software.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

g.a oja dat zal ik mrgn ook even doen.foto van motor en schotel maken.de philips ontvanger gooi ik ook niet weg.de positioner hoort erbij.

zal ze eens op marktplaats zetten en kijken wat er komt.heb ook nog n 801 kasje van canal digitaal gekregen.kijken of ik daar een beetje beeld uit kan toveren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige radioamateurs zijn bezig met syster - D2mac en videocrypt coding/decoding .

Volgens de specs heeft die STU350 eurocrypt aan boord , mss ook interessant voor hen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, trust zei:

Sommige radioamateurs zijn bezig met syster - D2mac en videocrypt coding/decoding .

Volgens de specs heeft die STU350 eurocrypt aan boord , mss ook interessant voor hen .

was ook n hobby lang geleden hahahaha.zal eens rond neuzen of het wat voor ze is.thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het een originele DM800se is, is die vast nog wel tot leven te brengen (door mij).

Als hij een WiFi antenne of aansluiting heeft op de achterzijde, dan is het een clone…

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Satterdam zei:

Die Philips ontvanger hoef je niet weg te gooien. Dat is een museumstuk. kan je een een aardig zakcentje opleveren als je die aan een verzamelaar weet te verpatsen. ;)

Aan je kleinkinderen geven. Die vangen er over 50 jaar 10.000 bitcoins of meer voor.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt… Consumenten electronica heeft de allerhoogste derving….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat om een eerste versie… Een Philips STU gaat daar niet onder vallen….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Mimisiku zei:

Als het een originele DM800se is, is die vast nog wel tot leven te brengen (door mij).

Als hij een WiFi antenne of aansluiting heeft op de achterzijde, dan is het een clone…

 

G.m dan is het dus n clone.kijk weer wat geleerd.thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...