Ga naar inhoud


hulp gevraagd algemeen


bartos
Ga naar oplossing Opgelost door bartos,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Maar niet vanaf je balkon....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, bartos zei:

een investering van 2300 (incl montage)

Dan ben je toch "mooi" genaaid !!

Als het voor op de camping is , en je hebt tijd of vrienden in de buurt ,

dan is bv een Triax 88 met een diseqcmotor een leukere & goedkopere investering !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat die setup niet bedoeld is om een hele avond satellieten te scannen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Precies waar ik op doel!

 

Dat heet overbelasting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ceesv zei:

Maar niet vanaf je balkon....

En toch zeker niet als je van de vve geen schotel mag plaatsen. Dan moet je al blij zijn dat je de 4 bekende satellieten kunt ontvangen met een schotel die verdekt opgesteld staat op je balkon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, John van Dreumel zei:

 

Dat is afhankelijk wat er standaard in de Oyster V voorgeprogrammeerd zit. Ik heb niet heel veel gestoeid met de Oyster / Ten Haaft app maar of die daarvoor ingericht is, dat betwijfel ik. Datzelfde geldt zeker voor de AVtex TV. Een prima TV maar niet om actief mee te spelen. Daarvoor is deze ook niet op de markt gebracht. Met een losse extra (enigma) ontvanger zou je de coax via een priority-switch kunnen laten lopen en dan de HDMI naar een tweede TV zonder bijzondere opties. Via de DISEqC setup van de ontvanger zou je dit eens kunnen proberen. Overigens geloof ik zelf niet dat je, behoudens de door NL gebruikers standaard gebruikte satellieten heel veel meer zult kunnen ‘zien’. Ontvangen en zien zijn dan ook twee totaal verschillende zaken. 

BCE7F2C7-1E30-4ADE-BD66-469B51B86B5B.jpeg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.bba0555633429b8f961c38509aef0c6e.pngBij aanschaf van iets dergelijks en dan de coax daarop aansluiten. Waarom een tv zonder extra opties? Ik heb de meest simpele uitvoering van de avtex tv. Ik kan hem op proef aanschaffen en tijdelijk omzetten toch ook? Maar ik vraag me wel af hoe die dan met de command unit gaat communiceren. Heb je nog iets meer details?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Omdat het sorteren van de zenders bij een tv erg gebruiksonvrindelijk is.

Een tv  doorgaans geen mogelijkheid heeft om meer dan 4 satellieten in te lezen,

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die oude Vu+ SOLO (die jij toont @bartos ) is misschien leuk en goedkoop om een en ander uit te proberen als nieuwkomer en dan definitief de overstap maakt naar de Vu+ UNO4K SE (second edition) opdat je ook een echt snelle doos aan de wok hangt. Screenshot_5.png.6a31c07bddd5c3c63d25ccbd8fede6f1.png

 

Maar het maken van een mooie zenderlijst en bouquet/favoriet voor 5000 te ontvangen zenders (13-19,2-23,5-28,2) is zoals @ceesv schrijft heel handig alsook films naar NAS en of pC mounten om ze op te nemen en indien gewenst na te bewerken (reclame wegknippen etc).

Ook kijken op je pC telefoon of iPad is natuurlijk mogelijk en dat kan je met jou Oyster vergeten.

 

 

aangepast door Tonskidutch
linkje naar dreamboxeditor

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...