Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP van Italië


Sprietje

Aanbevolen berichten

Het komend weekeinde wordt de F1 GP verreden op het Autodromo Nazionale in Monza, Italië.

De diverse onderdelen worden als volg gereden:
Eerste vrije training      vrijdag         14:00 - 15:00
Tweede vrije training    vrijdag         17:00 - 18:00
Derde vrije training       zaterdag      13:00 - 14:00
Kwalificatie                    zaterdag      16:00 - 17:00
Race                               zondag        15:00 - 17:00

 

De race wordt o.a. uitgezonden op de Luxemburgse zender RTL-zwee die normaal ongecodeerd via internet te ontvangen is: : https://www.rtl.lu/tele/live-2

Ik weet alleen niet of die zender tijdens de race gecodeerd wordt.

 

monza circuit.jpg

Monza  circuit.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
14 minuten geleden, Sprietje zei:

De race wordt o.a. uitgezonden op de Luxemburgse zender RTL-zwee die normaal ongecodeerd via internet te ontvangen is: : https://www.rtl.lu/tele/live-2

Ik weet alleen niet of die zender tijdens de race gecodeerd wordt.

De Nederlandse F1 wedstrijd terug kijken gaat niet, die komende wedstrijd op deze manier kijken zie ik somber in.

De website kent een regio beperking wanneer je een F1 event selecteert.

image.png

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En dat is dus ook het geval wanneer je bij die zender uit Luxemburg wat wilt (terug) kijken over de F1.

De reguliere uitzendingen zijn wel te zien via de internet stream.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL Zwee is tijdens de race geblokkeerd buiten Luxemburg.
Via DVB-T vrij te ontvangen, maar alleen in en net rondom Luxemburg te ontvangen.

 

image.thumb.png.58422e40795c274d50148f8faed40192.png

 

Met Tivusat is de race te bekijken op TV8.

 

En, zoals elke race, op Tipik. In Zuid-Oost Nederland vrij te ontvangen via DVB-T en via Hotbird met TV Vlaanderen Basic+.
 

image.thumb.png.101e240ad1b3b0e828ed367d7441d8cc.png

 

ERT2 (Hellas Sat) zend ook elke race uit.

aangepast door Alex1970
  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje

 

Waar heb jij deze tijden vandaan? 
 

De diverse onderdelen worden als volg gereden:
Eerste vrije training      vrijdag         14:00 - 15:00
Tweede vrije training    vrijdag         17:00 - 18:00
Derde vrije training       zaterdag      13:00 - 14:00
Kwalificatie                    zaterdag      16:00 - 17:00
Race                               zondag        15:00 - 17:00

 

De eerste vrije training blijk ik inmiddels gemist te hebben. Die zal dus van 13:00 - 13:45u geweest zijn want om 14:25 staat nu iets met Porsche gepland. En met Italië is er geen tijdsverschil. 😀😀
 

Update: Ik denk dat Viaplay ligt te hannesen met hun info. Begint tóch zo. Ik moet nu op de IPhone kijken i.v.m ziekenhuis-opname. Misschien lag het daaraan. 

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik nu al een paar jaar F1TV (streamen) daarbij heb je als je het wil het commentaar van Viaplay. Is niet te duur voor een jaar, en je kan zelfs met max meerijden. 

Ik zelf prefereer het commentaar van Olaf Mol, via grand prix radio, even syncen via hun site, en ready.

voor en nabeschouwingen kan je naar voorkeur op F1TV of op Ziggo Sport bekijken als je dat abonnement nog hebt.

 

Max staat er niet slecht voor als ik naar de tijden kijk. Beter als vorige week....

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, OllieBB said:

ik gebruik nu al een paar jaar F1TV (streamen) daarbij heb je als je het wil het commentaar van Viaplay. Is niet te duur voor een jaar, en je kan zelfs met max meerijden. 

Ik zelf prefereer het commentaar van Olaf Mol, via grand prix radio, even syncen via hun site, en ready.

voor en nabeschouwingen kan je naar voorkeur op F1TV of op Ziggo Sport bekijken als je dat abonnement nog hebt.

 

Max staat er niet slecht voor als ik naar de tijden kijk. Beter als vorige week....

Bij grand prix radio moet je nu een abonnement nemen om alle artikelen te kunnen lezen, zal me niet verbazen dat het commentaar daar vroeg of laat ook onder komt.

Elke maand een nieuw boek uitbrengen voor brood op de plank trapt op een gegeven moment ook niemand meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...