Ga naar inhoud


storing op het forum??


gerrit B

Aanbevolen berichten


Ook mijn vandaag en gisteren geplaatste feeds zijn verdwenen!

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Helaas is er een kleine hickup geweest.

De test met het noodaggregaat ging niet helemaal goed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is een combinatie van noodstroom via een no-break en een noodstroomaggregaat de oplossing.

De no-break kan de 1e paar minuten opvangen waardoor de aggregaat even de tijd heeft om op te starten en stabiel te gaan draaien.

Maar ik neem aan dat een dergelijke oplossing wel aanwezig zal zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, gerrit B zei:

Bij heel veel berichten waar ik een email over heb gekregen krijg ik tenminste de melding

Sorry we konden het topic niet terug vinden.

en dat voor berichten vanaf ongeveer 13.38 uur

Inderdaad ik ook. En ook een topic wat ik zelf heb opgestart.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep er ontbreken idd berichten van eerder vandaag.. ververste en het was ineens weg.

 

Zo te zien ook berichten van gisteren.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het was meer een hele domme fout van mij die misschien nog wel te herstellen was, maar het aanzienlijk eenvoudiger en betrouwbaarder was om een backup terug te zetten.

 

Daardoor missen we nu helaas een aantal berichten. Het is niet anders :(

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...