Ga naar inhoud


RTL nieuwe logo's


edbe

Aanbevolen berichten


Gejat van de duitse RTL dus. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wir sind wieder da!!😁

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu maar hopen dat er nog wat beeld overblijft voor het programma. Die logo's staan in Nederland doorgaans haast prominent in het midden links en rechts van het scherm te schreeuwen om aandacht daar waar het toch om het programma zelf zou moeten gaan.

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bravissimo , gefeliciklapstaart , gewèèèèldig mooooiiii !!!! 🥳🎂🥂

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het nieuwe logo vind ik een teleurstelling: het typische "Hollandse" RTL logo is verdwenen en vervangen door een "multinational" RTL logo zoals in Duitsland. Ook erg onduidelijk naar welke zendernummer van RTL je nu kijkt: in het piepklein achter de "RTL blokjes" de zendernummer. De "huislijke warme stijl" is weg...helaas!

 

* Canal Digitaal Abonnee België

* Sat Tv sedert 1994

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, RonBoy said:

Nu maar hopen dat er nog wat beeld overblijft voor het programma. Die logo's staan in Nederland doorgaans haast prominent in het midden links en rechts van het scherm te schreeuwen om aandacht daar waar het toch om het programma zelf zou moeten gaan.

Bij andere landen staat er bijna in elke hoek van je tv wel wat, links boven het logo, rechts boven supergroot welk programma er op prime time komt, rechtsonder een leeftijds symbool. En nog erger zijn de nieuws programmas met vaste kaders op je tv scherm en een niet scrollende dikke balk beneden.

 

Vraag me af of dit na langdurig opstaan inbrand?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Penthe zei:

Bij andere landen staat er bijna in elke hoek van je tv wel wat, links boven het logo, rechts boven supergroot welk programma er op prime time komt, rechtsonder een leeftijds symbool. En nog erger zijn de nieuws programmas met vaste kaders op je tv scherm en een niet scrollende dikke balk beneden.

 

Vraag me af of dit na langdurig opstaan inbrand?

 

Het gaat ook om het nut van die logo's en de schreeuwerigheid. De NPO is publiek en hoeft dus niet commercieel te concurreren, waarom dan zoveel grote logo's. Links fel en vaak gekleurd logo van de omroep, en rechts 2 tot 3 logo's, NPO, 1,2-of 3 en dan nog Live (ook als het maar deels live is en soms is het helemaal live en staat het er weer niet). Totaal nutteloos allemaal. Ik hoef maar op een knopje van de AB te duwen ik ik heb alle info in een keer op m'n scherm als ik iets weten wil. Laat die logo's weg of doe zoals zoveel anderen, bv de Belgen, een enkel klein logo helemaal links in de uiterste hoek en haast helemaal doorzichtig als een watermerk. Of als de Fransen in de avond, logo aan het begin van een programma en dan weg. Of gelijk de Britten, geen logo, klaar.

  • Like 1

et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal gedaan om de copyrights te beschermen. Je moet op de opname goed kunnen zien waarvan het opgenomen is….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2023 om 12:14, RonBoy zei:

Nu maar hopen dat er nog wat beeld overblijft voor het programma. Die logo's staan in Nederland doorgaans haast prominent in het midden links en rechts van het scherm te schreeuwen om aandacht daar waar het toch om het programma zelf zou moeten gaan.

Ja maar... maar.... als ze de logo's kleiner en dus onopvallender maken dan zien de kijkers wat voor een bagger er uitgezonden wordt😭

  • Like 1
  • Haha 1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eerlijk gezegd zijn zenders met grote felle logos bij mij een no-go.

Zonde van mijn scherm.

 

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de VU decoder geupdated naar de laatste openpli. Wat zijn de RTL logo's erg onleesbaar! Zeer kleine cijfers en de kleuren zijn ook al niet te best. Gelukkig kijk ik niet veel RTL, maar toch. Dit is duidelijk een grote stap achteruit.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De kwaliteit van de logos is nu weer in overeenstemming met de kwaliteit van de programmas!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...