Ga naar inhoud


Black friday


Psychosammie

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Iedereen mag voor zichzelf besluiten of black friday voordeliger is, maar doe dat dan op basis van feiten en onderzoek.

 

https://nos.nl/artikel/2260384-black-friday-echt-goede-deals-of-consumentenbedrog

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Penthe zei:

Dat doen ze al jaren zo met vliegtickets, dus voor het boeken van een vlucht moet je meerdere computers gebruiken om het goedkoopst uit te zijn.

 

 

Ik kan dat niet bevestigen. 
Ga naar serieuze sites of ga naar de airline direct. 
Op onserieuze sites word je vaak, om je favoriete woord maar eens te gebruiken: genaait, met extra kosten voor het niet gebruiken van hun creditcard 💳 of een bepaalde stoel. 

14 uren geleden, gerrit B zei:

met ander IP adres

Ik zie al lopen te rotzooien met verschillende IP adressen om wat uit te sparen. Daar heb ik geen tijd voor. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Ik kan dat niet bevestigen. 
Ga naar serieuze sites of ga naar de airline direct. 
Op onserieuze sites word je vaak, om je favoriete woord maar eens te gebruiken: genaait, met extra kosten voor het niet gebruiken van hun creditcard 💳 of een bepaalde stoel. 

Genaait is beslist niet mijn woord ik gebruik liever belazerd.

 

Mijn vrouw heeft 10 jaar administratief gewerkt voor een bedrijf dat operas verzorgd, zij moest dagelijks vliegtickets aanschaffen voor alle zangers plus hotel overnachtingen. En daar weet ik het van want als je voor 60 tot 100 mensen vliegtickets moet regelen wil je wel de beste deal. Dus zelfde officiele website maar op verschillende pc´s open en op alle verschillende prijzen zichtbaar. Ik vlieg zelden dus ik wist dat niet tot ze het me liet zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig weet ik iets van vliegtuigen. Prijzen van vliegtickets werken iets anders dan prijzen van een koelkast. Zelfde site zegt niks.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
17 minuten geleden, Penthe zei:

zij moest dagelijks vliegtickets aanschaffen voor alle zangers plus hotel overnachtingen.

Ons bedrijf had contracten met luchtvaart maatschappijen en hotels voor een x aantal vluchten en overnachtingen.

Niets gedoe met tickets boeken en een betere service aan boord.

Iets met frequent flyer pass.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ceesv zei:

Ons bedrijf had contracten met luchtvaart maatschappijen en hotels voor een x aantal vluchten en overnachtingen.

Niets gedoe met tickets boeken en een betere service aan boord.

Iets met frequent flyer pass.

Ja dat wilde haar werkgever niet, die is namelijk super koppig. Mijn vrouw moest afzonderlijk zoeken naar de goedkoopste tickets en overnachtingen want dat was volgens hem goedkoper. Die zelfde man die stug volhoud dat als je een foto/video bestand groter maakt het dan je resolutie/kwaliteit verbeterd zucht.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Penthe zei:

En daar weet ik het van want als je voor 60 tot 100 mensen vliegtickets moet regelen wil je wel de beste deal

Ook weer gehannes. 
Zo iets laat je door een reisbureau doen.
Of neem contact op met de vliegmaatschappijen. 
 

Wij hebben hier een eigen reisafdeling en die regelen alles voor mijn collega’s en mezelf. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...