Ga naar inhoud


Black friday


Psychosammie

Aanbevolen berichten

@Drs. IJzerbout, als doorsnee consument kun je vaak alleen via derden een vlucht boeken omdat die vliegmaatschappijen alleen nog bissunnus klanten helpen.

Dat viel mij dus zwaar tegen na 10 jaar platinum card houder als business traveler bij Lufthansa en SAS.

En de ticket brookers zoals twix daar hoef je geen black friday deal van verwachten met die gasten vliegen is al een zwarte vrijdag de dertiende.

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Huh...watte?

Als ik naar de Lufthansa, KLM, Emirates App of website ga, kan ik daar naar lieve lust boeken. 

Of ik loop een Lufthansa etc. bureau binnen, dan is een ticket zo gekocht.  

Niks met derden. 

Moet het (spot) goedkoop zijn dan ga ik naar andere Apps zoals KiWi, Agoda, weet ik veel, maar dan ben je beperkt met vertrek, aankomsttijden, tussenstops en het kan heel makkelijk op een ongewild avontuur leiden dat je nog lang zal heugen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Huh...watte?

Ja dattuh...

 

1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei:

Wij hebben hier een eigen reisafdeling en die regelen alles voor mijn collega’s en mezelf. 

Je bent overigens jezelf aan het tegenspreken dus of je ooit nog zelf een kaartje geboekt hebt "heden ten dage" is een groot vraagteken.

En of je dat op privé kaart boekte ook.

 

Natuurlijk kan ik voor het drievoudige een vlucht boeken ALS er nog plaats is in die airBUS met houten banken, maar zoals je weet kun je zelf alles één voor één boeken/reserveren of je laat de hele reis, vervoer + volpension overnachtingen aan de touroperator.

 

 

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch ik boek prive veel vluchten per jaar, altijd rechtstreeks bij de vliegmaatschappij, dit omdat het gemakkelijker is om te wijzigen indien noodzakelijk, en ik kan van de goedkoopste basis economy tot first class boeken.... Dus ik begrijp niet waarom jij dat niet kan?

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

Ik spreek mezelf niet tegen. 

Zakelijke reizen gaan via onze reisafdeling. 

Privé reizen doe ik zelf boeken. Al dan niet via een App of direct online via diverse websites bij de airlines direct. 

Dat doe ik al vele jaren zo. 

Ik weet niet waar je het over hebt. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2023 om 14:05, Penthe zei:

Dat zijn dat tv modellen die ze aan de straatstenen niet kwijt konden. Vorig jaar kwam er ergens een artikel online uit die alles heel duidelijk heeft uitgelegd het is eigenlijk alleen maar pure marketing om nieuwe klanten te winnen en om van spul af te komen wat al te lang in de opslag staat.

een artikel DAT 🤓

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Bestaanszekerheid onder druk?

Dat gaat over het kunnen voorzien in je basis behoeften zoals bv eten, drinken, verzekeringen, energie en ziektekosten.

 

Maar dikke kans dat er genoeg idioten zijn die ook aan dit soort koop gektes denkt mee te moeten doen en dan flink te kort komt voor zijn levensonderhoud en vervolgens de blame op de regering afschuift.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel flauw die commentaren over spelfouten allemaal. Zout op de slak strooien.

Als er geen ander punt gemaakt kan worden krijg je de Dikke Van Dale in je nek.

 

Het is duidelijk dat heel veel van die zogenaamde speciale verkoop "actie" bedrog is. Black Friday!

Verder

 

21 uren geleden, Big fellow zei:

Dus ik begrijp niet waarom jij dat niet kan?

Ik kan dat zeer zeker ook, maar dat was ook helemaal niet de kritiek die ik uitte als steunbetuiging aan Penthe.

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat er om 95% van de verbruikers om dat het met alle geweld goedkoop moet zijn. 

Alles mag vooral niks kosten. Daarom rennen we met z'n allen naar de L**l, kopen die rotzooi van Parkside en flikkeren het weer naar korte tijd weer weg. 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...