Ga naar inhoud


Black friday


Psychosammie

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Daarom rennen we met z'n allen naar de L**l, kopen die rotzooi van Parkside en flikkeren het weer naar korte tijd weer weg.

 

En daar sla je de plank volledig mis. Zie o.a. de consumentenbond test.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nogmaals er is niks mis met Black Friday!  Waarom dat in NL dan blijkbaar 1 of 2 weken moet duren is me niet helemaal duidelijk maar vergelijk het met uit verkoop.  Winkeliers komen makkelijker van hun spullen af of verkopen in die periode meer.  En kopers zijn blij want die hebben spullen wat goedkoper als je een beetje goed oplet. 

 

Mensen die hier op tegen zijn, zijn ofwel van die linkse milieu gekken die hun ideologie weer proberen op te dringen., ik geloof dat NL heeft laten zien daar wel een beetje klaar mee te zijn.!  Of het zijn figuren die een aankoop hebben gedaan en alsnog teveel hebben betaald en niet kunnen accepteren dat ze ZELF een fout hebben begaan. 

 

Het is heel simpel, als je het niet leuk vind,  dan doe je niet mee toch.  

 

 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest vandaag mijn maandelijkse boodschappen doen en dat doet ik altijd online, voor al het verse gaat ik zelf 2x per week winkelen.

 

Maargoed na het inloggen bij de webstite verscheen er de melding dat ik 10 euro korting zou krijgen als ik de code BLACKFRIDAY zou intikken en minimaal 100 euro zou besteden, dit was het geval en inderdaad er werd netjes 10 euro afgetrokken van de totale rekening. Het mooie hiervan is dat enkel de vaste klanten dus die melding krijgen omdat ze eerst in moeten loggen. Anders krijg je een storm van mensen die 1x bestellen en ze daarna nooit meer terug zien om zo ook de levering naar de vaste klanten te verzieken omdat ze al de leverings tijdsloten in beslag gaan nemen.

 

10 euro vandaag dus want ik gaat niet speciaal op zoek naar Black Friday kortingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een goede black friday aanbieding:

 

Screenshot_2023-11-25-01-24-14-65_c71292ad460807bba6480889db4fa42b.thumb.jpg.b02996c2f20d8401f54917adfe68fa77.jpg

Bij Google fi, unlocked etc ....

Ook de Z Flip 5 voor $499.99 in de aanbieding. Met deze prijzen kom ik in de verleiding om toch te upgraden, ondanks mijn OnePlus 8 Pro van een paar jaar oud het nog prima doet. Die kan ik dan eventueel weggeven.....

 

Dus de echte aanbiedingen zijn er. Alleen hoed zoeken / opletten....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch staan er waarschuwingen in het nieuws https://eenvandaag.avrotros.nl/item/pas-op-met-deals-rond-black-friday-toezichthouder-acm-ziet-nog-steeds-veel-nepkortingen-bij-winkels/

 

Dat doen ze niet voor niets. Maar als je het hele jaar goed op de prijzen let kun je goed zien of het een nep aanbieding is of niet, of dat ze ineens de advies prijs zijn gaan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De black friday is achter de rug en kan weer een jaar de ijskast in.

Op naar de sinterklaas en kerstaanbiedingen.

:ph34r:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Penthe zei:

Toch staan er waarschuwingen in het nieuws https://eenvandaag.avrotros.nl/item/pas-op-met-deals-rond-black-friday-toezichthouder-acm-ziet-nog-steeds-veel-nepkortingen-bij-winkels/

 

Dat doen ze niet voor niets. Maar als je het hele jaar goed op de prijzen let kun je goed zien of het een nep aanbieding is of niet, of dat ze ineens de advies prijs zijn gaan gebruiken.

 

Er zijn winkels die de boel flessen, er zijn winkels/webshops die wel eerlijke korting geven.  En er zijn winkels/webshops waar de producten zelfs met eerlijke korting nog steeds duurder zijn dan bij de anderen omdat de prijs bij hun normaal ook hoger ligt.   

 

Een mooi voorbeeld is koffiecups voor een bepaalde oudere koffie machine die niet meer in de supermarkt verkrijgbaar waren,  online bij die supermarkt betaal je nu 5,50 per pak,  dat was in de fysieke winkel 4,50.   Bij een andere webshop die ze uit het buitenland halen is de laagste prijs rond de 4 euro maar die doen niks aan blackfriday en bij een NL speciaal koffieshop betaald je 7,50 en daar is wel blackfriday korting van 20%  en dan betaal je dus 6 euro.  Nog steeds duurder dan bij ander partijen.   Dus je moet goed opletten. Nadeel is bij sommige shops komen er ook verzendkosten bij wat de vergelijking nog ingewikkelder maakt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het uit Amerika overgewaaide fenomeen Black Friday heeft vrijdag voor fors meer extra pintransacties gezorgd.

Volgens betaalplatform iDEAL is er een recordaantal van 7,1 miljoen betalingen verricht, vergeleken met 6,1 miljoen vorig jaar.

Dat Nederlanders vaker hun pas trokken merkt ook PostNL. In de eigen app waarschuwt het postbedrijf dat pakketten mogelijk later dan normaal worden afgeleverd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Codx zei:

Nogmaals er is niks mis met Black Friday!  Waarom dat in NL dan blijkbaar 1 of 2 weken moet duren is me niet helemaal duidelijk maar vergelijk het met uit verkoop.  Winkeliers komen makkelijker van hun spullen af of verkopen in die periode meer.  En kopers zijn blij want die hebben spullen wat goedkoper als je een beetje goed oplet. 

 

Mensen die hier op tegen zijn, zijn ofwel van die linkse milieu gekken die hun ideologie weer proberen op te dringen., ik geloof dat NL heeft laten zien daar wel een beetje klaar mee te zijn.!  Of het zijn figuren die een aankoop hebben gedaan en alsnog teveel hebben betaald en niet kunnen accepteren dat ze ZELF een fout hebben begaan. 

 

Het is heel simpel, als je het niet leuk vind,  dan doe je niet mee toch.  

 

 

Er is niks mis met de Black Friday weken, integendeel. De winkeliers raken hun oude onverkochte overschot kwijt want ze hebben contracten en zijn verplicht veel nieuw in te slaan en de kleine man krijgt het oude met korting. Wat wil een mens nog meer op dit gebied.

 

Wel even een kleine aantekening tav je hetze tegen links.

Links betekende altijd sociaal voelend voor de kleine man en dat is het nog steeds. Het is ontstaan als vereniging van bijna tot slaaf gemaakte arbeiders tegen het rechtse grootkapitaal. En leverde 50 jaar geleden een erg sociaal systeem waar de zwakkeren in de samenleving geholpen werden.

Zoals waar bv de SP nog altijd voor staat.

We hebben nu tig jaren afbraak gezien van dat systeem door rechtse clubben die gaan voor het grootkapitaal o.a. olv Rutte met z'n abominabele geheugen en zwart lakken van 90% van pagina's wanneer er kritiek was.  Zoals  Groningen en de toeslagenaffaire en noem maar op.

We hebben nu gekozen voor nog wat rechtser met weer mooie beloftes.

Ik hoop dat ultra-rechts wat voor de kleine man kan betekenen maar heb weinig illusies.

 

M'n 2e alinea is volledig off-topic, dus alleen maar ter overdenking.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-11-2023 om 18:11, minplus zei:

De winkeliers raken hun oude onverkochte overschot kwijt want ze hebben contracten en zijn verplicht veel nieuw in te slaan en de kleine man krijgt het oude met korting

 

Er zullen ongetwijfeld voorraden verkocht worden. Verder heb je blijkbaar niet gekeken wat er aangeboden wordt.

 

Op 25-11-2023 om 18:11, minplus zei:

Links betekende altijd sociaal voelend voor de kleine man en dat is het nog steeds.

 

Mijn vader was timmerman. In jouw terminologie de kleine man dus. Stemde netjes PvdA want dat hoorde zo. Totdat er stront aan de knikker was. Hij kwam er al snel achter dat hij van de linkse partijen en de vakbond niks te verwachten had.

 

Maar volledig offtopic. Ter overweging zeg maar 😊

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...