Ga naar inhoud


Canal+ Action geen beeld met oscam


Hansielein

Aanbevolen berichten

  • Moderator
22 uren geleden, ceesv zei:

En een heractivatie van de kaart?

 

21 uren geleden, ceesv zei:

Je hebt toch wel een nieuwe fastscan gedaan?

 

En je kijkt toch wel naar de juiste zender, er zijn er meer met dezelfde naam!

Ik heb hierop geen reactie voorbij zien komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 minuten geleden, Mojo zei:

Nee niet doen!!

 

Heractivatie aanvragen.

 

Hier de mapping die bij mij in  oscam.dvbapi staat:

M: 1817:00006A 0100:00006A

 

 

En waarom zou je dat niet doen?   Als die zender niet toegevoegd is aan bepaalde groepen/pakketten zal niet iedere kaart deze zender kunnen decoderen, dat is een fout en die moet recht gezet worden.  En dan gaat een her-activatie namelijk ook niet helpen.

 

1 minuut geleden, ceesv zei:

Ik heb hierop geen reactie voorbij zien komen.

 

Dat hoeft ook niet, SID 17CF is de juiste. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, laslo zei:

CANAL+Action zit in alle paketten.

Hier hetzelfde probleem: zowel de oranje kaart en oscam met mapping of de witte cam module,met oranje kaart> geen beeld op kanaal 22

Dan klopt er iets niet.

Met de witte ci module heb ik meteen beeld.

Mijn pakket was gewoon het Basis pakket (hoe dat tegenwoordig heet weet ik niet).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SUGGESTIE:

Probeer die frequentie eens handmatig in te voeren (dus niet dmv de fastscan van CDS).

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ook nog kan, is dat er een Blocker in je ontvanger zit die aanstaat.

 

Jouw ontvanger ken ik helaas niet, maar als je Blocker is geactiveerd, gewoon uitzetten.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook geen extra entitlement bijgekomen op mijn kaart. Zou dus niet met een heractiveringscampagne te doen mogen hebben. Wellicht een oscam.services bestand waar 5C00 nog niet is toegevoegd?

 

A8A5149C-1A57-49D9-9039-ECC80B5007F5.jpeg

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

Wellicht een oscam.services bestand waar 5C00 nog niet is toegevoegd?

 

Dan zou de kaart geen 93 02 unsubscribed geven,  maar dan zou je alleen no matching reader of rejected zien en de ecm de kaart niet bereiken.

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kreeg ik terug van CD:

 

Het kan zijn dat je een ontvanger gebruikt die de zender niet kan weergeven. Je hebt een ontvanger nodig van Philips of M7, of een CI module versie CAM701, CAM703, of CI 3.5.
Let op, dit betreft een nieuwe beveiliging waar alle zenders uiteindelijk naartoe gaan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is in strijd met het artikel in TotaalTV; ons Jarco had contact gehad met iemand van CDS waarin te lezen was dat alleen de nieuwe zenders alleen de Nagra codering zouden krijgen.

Dus de bewering dat uiteindelijk alle zenders Seca zullen verlaten??

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe meer ze dicht timmeren hoe interessanter het wordt over te gaan naar IPtv.Als je voor 59 euro per jaar 10000 kanalen hebt dan is de keuze snel gemaakt.Graven ze dan hun eigen graf dan is dat spijtig voor hun.Engelse zenders gaan gewoon op sat en veel slimmer en gaan op FTA want dan halen ze reuze contracten kwa advertentie binnen.Kunnen de zenders die hier achter betalen zitten nooit aan tippen.Zelfde met sporten achter betaal tv die snel achteruit gaan.Doe zo verder mensen en al jullie sponsors haken wel af

  • Haha 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, laslo zei:

 

trouwens volgens hen is de 801 ongeschikt om action te zien

Geloof ik niet, de 801 kan volgens mij ook Nagra onderscheppen.

37 minuten geleden, Hansielein zei:

Ik denk dat veel hobbyisten zo onderhand wel afhaken 

Denk het niet, het blijft een "sport" om zoveel mogelijk zenders te kunnen ontvangen.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...