Ga naar inhoud


Formule 1 in 2024


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Eerst maar eens afwachten waar F1TV volgend jaar mee komt, eergister een survey ingevuld met daarin toch een aantal verbeterpunten die voor mij doorslaggevend zijn om daar dan een abbo op te nemen.

Zo kwamen de vragen voorbij om het beeld in native 4K te streamen en dat op meerdere devices waarbij ook de mogelijkheid werd geboden om zelf een soort van picture in picture op te stellen  met daarin je favoriete beelden / camera opstellingen. Ook een tijdslijn gedurende de wedstrijd met daarin markeringen van bijzonderheden specifiek per rijder. Ook het meertalig aanbieden kwam aan bod.

 

Met uiteraard een opsomming van bedragen waaruit men kon kiezen waardoor ik uiteindelijk over zou gaan tot aankoop van dit abonnement.

Gezien de vraagstelling en de doelgroep die ik in deze survey voorgeschoteld kreeg, heb ik in ieder geval niet de indruk dat F1TV de Nederlandse markt  binnenkort gaat verlaten. 

 

Met vriendelijke groet,     HJS

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact opgenomen met F1Pro maar mijn abo wordt gewoon verlengd.

Imo is F1Pro de goedkoopste oplossing als je alleen in F1 bent geïnteresseerd.

 

Oké, het commentaar is tobben maar Allard Kalf is wél een toegevoegde waarde.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zeeteefje je hebt gelijk. Ik had ergens gelezen op een andere site dan Canal+ dat het goedkopere abonnement niet alles zou bevatten.

 

@con F1TVpro wordt in Frankijk NIET meer aangeboden aan nieuwe klanten. Canal+ heeft die rechten afgekocht. Bestaande klanten, zoals ik oa, daar wordt het abonnement gewoon van verlengd.

 

Fijne feestdagen.

De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Een kijktip!
Voor de Formule 1 liefhebbers, is er een 5 delige serie te zien in de ARD Mediathek over Michael Schumacher: “Being Michael Schumacher”. Het is de 1ste staffel. Dus er komt nog veel meer interessants. 
 

IMG_0710.jpeg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Formule 1 gaat veel kosten vrees ik als Viaplay zijn zin krijgt . Viaplay is voorlopig op de been gehouden door injectie van vele miljoenen door o.a. Canal digital .
 F1TV heeft zijn prijs verdubbeld . Om Viaplay te helpen , mogelijk binnen kort misschien geen nieuwe abbonnementen kunnen afsluiten daar . 
In Duitsland en frankrijk zijn ze al weg , anders willen degenen die daar de rechten hebben minder betalen . Olaf Mol zullen ze ook wel de mond snoeren .
Dus als Viaplay hier blijft bestaan , hebben ze alleenrecht hier . En aangezien ze vele miljoenen verloren hebben , willen ze die terug verdienen ,
dus abonnement prijs vele malen duurder , monopolie positie . €500 tot €1000 euro per jaar om F1 te kijken ?? 🤣😂
Hopelijk zegt iedereen zijn Viaplay abbo op zodat opvolgers weten van Nederland dat ze hier geen dure abbo's kunnen verkopen en ze niet zoveel voor de rechten moeten geven .
Ik ga in ieder geval niks betalen , val nu al dikwijls in slaap tijdens de race , geen enkele spanning .😴
Let wel ik reed vroeger half Europa af met de motor om Motor Gp te zien , Assen,Francorchaps,Zolder,Le Mans,Imola,Nurburgring ,Hockenheim .
Zolang ik ergens gratis kan kijken ok , ik probeer wakker te blijven . Maar betalen NO WAY , € 500+ per jaar betalen om deze optocht te zien .
Heb Canaal Digitaal nog betaald voor een jaar , de kaart werkt nog , maar met pijn in mijn portemonai , maar wat een bagger is die APP !!
Zat in mijn laatste vlucht naar Tenerife naast iemand betrokken bij de C+ en de app , had hem nog zoveel willen vertellen !😜

Maar zijn vriendin keek al niet vrolijk naar ons .😏

Vr Gr Ad

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik drink geen alcohol en kom niet anders in cafe's als sport kantines . Bij volleybal wedstrijden van mijn oudste zoon. Bij de wedstrijden  haal ik 

mijn plezier  , heb zelf ook altijd volleybal gespeeld , mijn vrouw ook , andere zoon ook ( nu niet meer dus onterft ☺️) . tot 2e divisie gespeeld 

allemaal . Race sporten volg ik fanatiek indycar  , nascar , F1 , moto Gp zolang het spannend is . Ook beetje op circuit gereden , en er naast .

Vriendelijke Groeten Ad

suzuki3c.JPG

suzuki1.jpg

IMG-20201009-WA0000.jpg

4.JPG

Vu+ Duo,2xDream7000,Dream500,Dbox1,Nokia9800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De volgende races worden live op RTL Television uitgezonden en zijn dus gratis te bekijken:
- Bahrein (2 maart)
- Hongarije (21 juli)
- België (28 juli)
- Nederland (25 augustus)
- Monza (1 september)
- Azerbeidzjan (15 september)
- Las Vegas (24 november).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvallend:
Tanzania wil op het eiland Zanzibar de F1 organiseren. Er is een half miljard euro uitgetrokken voor de bouw van een circuit dat de naam 'Circuit of East Africa' moet krijgen. Het moet het langste circuit van de F1 worden met 7660 meter en zou naast het vliegveld komen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...