Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

30 Miljoen euro zoekt winnaar.

 

De winnaar van de Staatsloterij is nog steeds niet gevonden.

Is de winnaar wel te vinden binnen de landsgrenzen?

Daarom vraagt de Staatsloterij nu zelfs aan de Belgen om hun lootje te checken.

 

https://www.telegraaf.nl/nieuws/600456422/heeft-een-belg-misschien-de-staatsloterij-gewonnen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • ceesv wijzigde de titel naar 2024: Uit de krant vandaag.

  • Moderator

Het winnende lot is in Woensdrecht verkocht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 jaar geleden heb ik al eens een Ierse kennis op bezoek gehad voor de kerstdagen die samen met mij een pakkie sigaretten en een staatslot kocht op de 24e.

Omdat er toen nog bijna niks aan internet bestond liet ze het staatslot bij mij achter. (ik kon het immers op locatie controleren)

En verdomme die griet won 10.000 HFL hetgeen ze niet geweten zou hebben als ik haar niet had verwittigd.

Die moest ze dus zelf gaan afhalen in Den Haag met het lot als bewijs.

 

What ever er ook gebeurd is met dat lot van recente jaarswisseling, ik zou het nooit aan de grote klok hangen en de staatsloterij mag ook helemaal geen persoons gegevens bekend maken. Dus de Telegraaf is uit op spectakel en spekulaas.

 

Wil jij duizenden aan je voordeur hebben staan? Of op je veesboek account?

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De winnaar is gevonden!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Johan Vollenbroek spant met MOB weer de volgende rechtszaak aan.

 

Milieugroep naar rechter om verbouwing Binnenhof stil te leggen

Mobilisation for the Environment (MOB) stapt naar de rechter vanwege de uitstoot van stikstof bij de renovatie van het Binnenhof.

Voor die werkzaamheden is nog geen milieuvergunning verleend.

MOB vraagt de rechter de renovatie voorlopig stil te leggen, in afwachting van een uitspraak.

Een eerder protest werd tot 2 keer door de rechtbank afgewezen, het is de 3e rechtzaak rond de verbouwing.

 

https://www.ad.nl/politiek/milieugroep-naar-rechter-om-verbouwing-binnenhof-stil-te-leggen~ad0612e9/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een deja vu...

😁

https://www.ad.nl/politiek/renovatie-binnenhof-ruim-vijftig-procent-duurder-dan-geraamd-718-miljoen-euro~a39b16c4/

 

en dan nu een bouwstop, dan gaan we naar de Miljard Euro.

Je hebt gelijk dat sommige milieugroepen zich in de eigen voet schieten.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.telegraaf.nl/nieuws/267540655/zussen-plaatsen-verborgen-camera-in-slaapkamer-van-oma-89-na-vier-dagen-hebben-ze-genoeg-om-naar-politie-te-stappen

 

sommigen werken bij de verzorgings tehuizen die kompleet ongeschikt zijn voor het soort werk

maar ja die worden ook oud

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/267540655/zussen-plaatsen-verborgen-camera-in-slaapkamer-van-oma-89-na-vier-dagen-hebben-ze-genoeg-om-naar-politie-te-stappen

 

sommigen werken bij de verzorgings tehuizen die kompleet ongeschikt zijn voor het soort werk

maar ja die worden ook oud

 

Misselijkmakend...

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...