Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, theparasol zei:

Bleh... Altijd al een hekel aan gehad.

Er is Duits brood en Duits brood hé

Veel herkennen het Duitse brood als zuurachtig en dat vind ik ook niet lekker maar als je bijv. op zoek gaat naar Weltmeisterbrot of wat ook heel lekker is Wurzelbrot of een simpele Bauernbaquette dan is dat Nederlandse brood maar een slappe hap en van dat Wurzelbrot daar kunnen de Fransen nog wat van leren.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


Weet zeker dat het absoluut niet overeenkomt met wat je geheugen meent te herinneren aan de smaak van Duits brood.

Maar je kunt het ook zelf bakken, hier een linkje Weltmeisterbrot

Wel in het Duits, maar ja het is dan ook Duits brood hé 😁

Zelf drukken we de onderkant nog in de zonnebloem pitten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wurzelbrot is een soort stokbrood en is erg lekker met grove leverworst of wat schmand mengen met zout en peper en dik op een plak smeren,

en of 2 dunne plakjes tomaat er op, zout en peper op de tomaat, afdekken met een plak kaas en dat even in de oven tot de kaas gesmolten is 😍

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gerrit B zei:

Maximum van 2000 asielzoekers in ter Apel

rechter dwingt COA aantal asielzoekers in Ter Apel te beperken.

 

Het zal mij benieuwen hoe vaak het COA gewoon die 15.000 euro per dag gaat betalen.

Maakt toch niets meer uit nu de spreidingswet er komt: https://nos.nl/artikel/2505945-eerste-kamer-stemt-met-duidelijke-meerderheid-in-met-spreidingswet

 

Nederland wordt gewoon de afvalput van Europa, als ik er nu nog zou wonen was dit mijn 2e beslissing geweest zo snel als mogelijk te vertrekken voor een betere toekomst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet niet wat er besproken wordt tijdens de formatiebesprekingen.

Als je de verkiezingsprogramma's van de partijen bekijkt die nu aan tafel zitten dan heeft die hele spreidingswet geen enkele zin en is het puur geldverspilling omdat de onderhandelende partijen toch flink de rem willen zetten op de toestroom.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, gerrit B zei:

Je weet niet wat er besproken wordt tijdens de formatiebesprekingen.

Als je de verkiezingsprogramma's van de partijen bekijkt die nu aan tafel zitten dan heeft die hele spreidingswet geen enkele zin en is het puur geldverspilling omdat de onderhandelende partijen toch flink de rem willen zetten op de toestroom.

 

Ja blijf vooral blind om je heen kijken, je hebt het helemaal niet over het probleem zelf maar over iets anders. En daarnaast als een wet er doorheen is heeft geen enkele partij zeggenschap meer over die wet. De spreidingswet haalt dus nog meer gelukszoekers naar binnen die legaal mogen stelen. Nederland gaat hard achteruit en staat ook al geruime tijd niet meer achter het eigen volk. Je kunt als mens aardig blijven doen en je deur open houden maar als iedere keer alles uit je huis is leeg gerooft ga je wel anders denken.

 

Het moge toch wel duidelijk zijn dat er met de spreidingswet helemaal geen rem wordt gezet op de toestroom er komt een extra bord met welkom erop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, theparasol zei:

Bleh... Altijd al een hekel aan gehad. Geef mij maar een tijger wit :)

 

Lekker brood dan denk ik altijd terug aan het verse witbrood van de bakker in Westenholte.

Zaterdags post bezorgen en dan die heerlijke geur. Brood inslaan, verse kaas erbij en dan bij thuiskomst op de studentenkamer

vrat ik zo driekwart van het brood op: Zalig! 

 

wij noemden dat een wittebroodse boterham, zet dat een klein mens (kind) voor en die zal het z'n leven niet meer vergeten...

 

Die spreidingswet is volgens alle partijen nodig behalve die ene.

 

 

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Die spreidingswet is volgens alle partijen nodig behalve die ene.

Dat komt omdat die ene partij het heel goed ziet, de rest wil het piramide systeem omhoog houden want anders geen financieel gewin. En het volk is ordinair de klos want die wordt met al die problemen opgezadeld.

 

En voor lekker brood moet ik hier echt een Nederlandse toko opzoeken want het Spaanse machine gesneden brood is gewoon niet te vreten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...