Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

Op 13-1-2024 om 11:32, Tonskidutch zei:

ik heb een deja vu...

😁

https://www.ad.nl/politiek/renovatie-binnenhof-ruim-vijftig-procent-duurder-dan-geraamd-718-miljoen-euro~a39b16c4/

 

en dan nu een bouwstop, dan gaan we naar de Miljard Euro.

Je hebt gelijk dat sommige milieugroepen zich in de eigen voet schieten.

 

Als de regering wetten maakt, dan gelden die voor iedereen, ook voor de tweede kamer. Geen smoes dat het slecht uit komt want zo'n wet komt voor iedereen slecht uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Alleen betalen wij die rekening.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje, dat klopt niet. Jij kunt via een bouwadviesbureau of met een architect je aanvraag indienen.

 

Over het algemeen "werden" bouwaanvragen vertraagd door de hoeveelheid werk die gemeenten en provincies moeten verrichten inzake de controle. Op dit moment januari 2024 wordt voor NIEUWBOUW ( en medio juli 2024 voor verbouw ) het DSO digitaal stelsel omgevingswet gehanteerd en daarmee is het controleren heel veel sneller mogelijk. Maar het helpt niet als er , ook nu nog, te weinig ambtenaren zijn die de aanvragen behandelen.

 

Overigens durf ik de stelling aan dat de prijs van de tweede kamer / binnenhof gewoonweg duurder is wegens materiaalkosten en onvoorziene kostenposten.

Een bouwstop is echter dat wat nooit moet gebeuren in een proces en een tijd dat alles duurder wordt.

 

Vandaar dat ik het verwijt maak over die milieugroepen die het dus voor iedereen nog duurder maakt.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens de rol van de bouwdirectie en bouwvoorbereiders mag ook wel eens tegen het licht gehouden worden inzake onvoorziene kosten en ontbrekende engineering.

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Vandaar dat ik het verwijt maak over die milieugroepen die het dus voor iedereen nog duurder maakt.

De rechter heeft in dit geval al 2 keer geoordeeld en het protest afgewezen.

Dit is de 3e gang naar de rechter.

 

Het protest komt van Johan Vollenbroek.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/milieuorganisatie-van-vollenbroek-wil-verbouwing-binnenhof-stilleggen-omdat-er-geen-stikstofvergunning-voor-is~ae0843c7/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Spoiler:

De brand ontstond nadat een bewoner onwel werd en met zijn auto tegen een muur knalde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu weten we ook gelijk dat een Tesla niet meer oplaad bij -20, fijn he dat elektrisch rijden!

 

https://frontpage.fok.nl/nieuws/872618/1/1/50/tesla-s-in-vs-laden-niet-meer-vanwege-kou.html

 

In Polen stonden vorig jaar ook tig elektrische auto´s aan de kant van de weg door de kou, er werd toen in het Spaanse nieuws ook een video getoond vanuit een auto gefilmd die langs de gestrande auto´s reed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Penthe zei:

En nu weten we ook gelijk dat een Tesla niet meer oplaad bij -20, fijn he dat elektrisch rijden!

Zou dat alleen bij Tesla zo zijn of is dit bij meer merken?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Penthe zei:

Ik denk gewoon bij allemaal, die auto´s kunnen niet of zeer slecht tegen de kou.

Wordt ook best wel breed uitgemeten in het nieuws😉

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...