Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten


1 uur terug, Mojo zei:

Ja en dat gaat nu weer omhoog schieten. De prijzen daalden vanwege de afschaf van dat belastingvoordeel.

Correctie!

https://nos.nl/artikel/2516218-belastingkorting-op-elektrische-auto-s-langzamer-afgeschaft

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat wordt nog een jaar kabinet Rutte demissionair zonder Rutte dus.

Of er moet nog wat lucht bij de formatie ingepompt worden 🤣 BBB citaat

 

BBB ook een partij die na allerlei loze verkiezingsbeloftes met de neus op de harde (deels frauduleuze) feiten wordt gedrukt.

  • Like 1
  • Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn ouders hadden erger kunnen voorkomen of zelfs tegenhouden , en ....

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04/09/vs-michigan-schietpartij-school-ouders-veroordeeld

Crumbley werd ondanks zijn jonge leeftijd dan toch als een meerderjarige berecht ,

wat niet meer dan normaal is voor zulke daden gepleegd door minderjarigen !!

Het leven van onschuldigen verwoest , die kerel komt zelf NOOIT meer vrij (terecht !!) !!

De doodstraf voor zulke daden , ook al was die minderjarig tijdens de feiten ,

daar zou ik ook mee akkoord kunnen gaan in gevallen als dit !!!!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook altijd gedacht: oprechte excuses en dan is het klaar en snel (samen) weer door met dringende(re) zaken....

 

 

 

  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik heb ook altijd gedacht: oprechte excuses

Heb ik nooit gehad. Ik heb er geen invloed op gehad en schaam me er ook niet voor.

Het is uiteraard wel een klote tijd geweest in de geschiedenis die veel leed heeft veroorzaakt.

  • Like 2

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mojo zei:

Heb ik nooit gehad. Ik heb er geen invloed op gehad en schaam me er ook niet voor.

Het is uiteraard wel een klote tijd geweest in de geschiedenis die veel leed heeft veroorzaakt.

Ik deed een algemene uitspraak over "excuses maken" en die hoeft niet te slaan op dit specifieke geval (waar ik ook een bepaalde mening over heb. zoals die al moge blijken uit de rest van de zin waar jij nu gemakshalve slechts een flodder uit knipt) .

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja in het NOS journaal van 12:00 uur werd het iets duidelijker, men wil vooral de mensen die er nu nog mee te maken hebben qua afstamming in de West Indische eilanden een kans geven om er iets over te vertellen, dus niet die Nederlanders die toch al hun zegje gedaan hebben. Ik vermoed omdat men politiek correct wil zijn + die opgekropte frustraties bij de mensen daar wil helpen gladstrijken!

 

Als we het ergens mee eens kunnen zijn is het therapie kan helpen.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Mojo zei:

Heb ik nooit gehad. Ik heb er geen invloed op gehad en schaam me er ook niet voor.

Het is uiteraard wel een klote tijd geweest in de geschiedenis die veel leed heeft veroorzaakt.

Is nu niet anders en ook nooit anders geweest bij de mensheid.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu is iedereen slaaf om de politici hun graaicultuur te betalen.Van de despoten zoals dictators die oorlog maken om zich te verrijken via wapenlobby niet gesproken

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Eduard07 zei:

Ik deed een algemene uitspraak over "excuses maken" en die hoeft niet te slaan op dit specifieke geval (waar ik ook een bepaalde mening over heb. zoals die al moge blijken uit de rest van de zin waar jij nu gemakshalve slechts een flodder uit knipt) .

Dan was het handig geweest om dat te vermelden. Nu dacht ik dat je specifiek op de posting van Tonski reageerde.

Mijn  excuses😉

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand "vroegah" zoiets zei, haalden we gewoon onze schouders met een "Laat maar kletsen./Weet niet beter."en gingen we door met belangrijkere zaken in onze kostbare, beperkte  levenstijd.

Onze democratie gaat kapot aan oeverloze discussies en eindeloze rechtszaken die bijna nergens over gaan.

Die "vrije meningsuiting" is ontaard in inertie, besluiteloosheid en overgevoeligheid. En dan nog klagen dat er politiek niets meer van de grond komt?

 

Derksen heeft gezegd en laat het erbij.

Moeten wij ook doen! Net als Habtamu zelf. Even scherp reageren, van zich bijten en klaar.

Niks "aangifte". Om moe van te worden.

aangepast door Eduard07
  • Like 1
  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...