Ga naar inhoud


2024: Uit de krant vandaag.


ceesv

Aanbevolen berichten

Bronzen dingen worden met zekerheid door tuig gejat, zijn nog geliefder dan koper waarvoor ze zelfs de beveiliging van duizenden mensen bij spoorwegen jatten. Een niets ontziend schorriemorrie-deel van de mens(?)heid.

In een gehucht hier in de buurt is ook een bronzen borstbeeld binnen/na een jaar gejat.

Men heeft het daar vervangen door hetzelfde in beschilderd ik meen ijzercement en dat staat er al jaren probleemloos.

Het tuig was in staat de krant te lezen en weet dat de nieuwe niet meer van brons is.

 

Ik denk/vrees dat alle standbeelden van duur materiaal snel naar musea met beveiliging moeten en vervangen door polyester exemplaren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nu is zo'n standbeeld weghalen niet gedaan om het even in de achterbak van je auto gooien.

Daar heb je hijswerktuig en een vrachtauto voor nodig. En dat gebeurd in een heel drukke woonomgeving die allemaal op het plein uitkijken.

Maar bovendien is brons niet zomaar te verkopen bij de oudijzer handelaar, daar heb je een certificaat van herkomst bij nodig volgens de EU wetgeving.

 

zou het toch nog een 1 april grap zijn

 

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
38 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Maar bovendien is brons niet zomaar te verkopen bij de oudijzer handelaar, daar heb je een certificaat van herkomst bij nodig volgens de EU wetgeving.

Echt?

Of de papieren werkelijkheid?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat weten ze wel, maar ja, prioriteiten en bezuinigingen, tja.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen laten zich "opvallend" eerder steriliseren dan punt punt punt

ergens in het verleden misschien

 

personeelstekort (en of tijd tekort) heb je als je teveel opdrachten binnenkrijgt

dan krijg je vergis moord en explosies aan de verkeerde voordeur...

Ja het is wat al dat te organiseren.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iran valt Israël aan met 300 raketten en drones

Iran waarschuwt dat terugslaan grote gevolgen zal hebben.

 

Mocht je tank leeg zijn dan zou mijn advies zijn om deze vandaag nog even tot de rand te vullen want vrijwel zeker zullen de brandstofprijzen weer flink de lucht in schieten.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, gerrit B zei:

Iran valt Israël aan met 300 raketten en drones

Iran waarschuwt dat terugslaan grote gevolgen zal hebben.

 

Mocht je tank leeg zijn dan zou mijn advies zijn om deze vandaag nog even tot de rand te vullen want vrijwel zeker zullen de brandstofprijzen weer flink de lucht in schieten.

 


Nou, dat terugslaan van Iran daar doe ik echt niet van in mijn broek. 
Ik denk dat ze het niet in hun hoofd zullen halen om zich met het (boze) Westen in het vaarwater te komen. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Tonskidutch zei:

personeelstekort (en of tijd tekort) heb je als je teveel opdrachten binnenkrijgt

dan krijg je vergis moord en explosies aan de verkeerde voordeur...

Ja het is wat al dat te organiseren.

Iets met "paard achter de wagen spannen"?  Of "kalf en put" ?

10 minuten geleden, Tonskidutch zei:

aai ja toolies hebben te lang invloed gehad op de regio

wat geloofd de doorsnee gelovige islamistische Iraniër er nu zelf over, doe je wat jullie god predikt?

Ik vermoed dat de meeste Iraniërs inmiddels wel in de gaten hebben dat het geloof slechts een voorwendsel is van een zieke elite om macht te vergaren.

(Net als die sprookjes over de navo die het Kremlin rondpompt.) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:


Nou, dat terugslaan van Iran daar doe ik echt niet van in mijn broek. 
Ik denk dat ze het niet in hun hoofd zullen halen om zich met het (boze) Westen in het vaarwater te komen. 

Nee, dat vuile werk laten ze liever door anderen (proxy's) opknappen.

(Net als Poetin.  

https://www.bnr.nl/nieuws/internationaal/10543031/rusland-rekruteert-nietsvermoedende-indiers-voor-oorlog-tegen-oekraine )

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Nu is zo'n standbeeld weghalen niet gedaan om het even in de achterbak van je auto gooien.

Daar heb je hijswerktuig en een vrachtauto voor nodig. En dat gebeurd in een heel drukke woonomgeving die allemaal op het plein uitkijken.

Maar bovendien is brons niet zomaar te verkopen bij de oudijzer handelaar, daar heb je een certificaat van herkomst bij nodig volgens de EU wetgeving.

 

zou het toch nog een 1 april grap zijn

 

Grote beelden worden zoals bekend in stukken gezaagd..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...