Racer009 Geplaatst: 27 maart Delen Geplaatst: 27 maart Lijkt een eenvoudige vraag maar Google geeft me verschillende antwoorden: Kan je ITV1, 2, 3, 4 wel of niet in HD ontvangen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Ja, zijn allen FTA te ontvangen via Astra 2. Wel een beperking mbt de footprint maar in NL en BE prima te ontvangen. Check lyngsat.com. https://www.lyngsat.com/freetv/United-Kingdom.html 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 28 maart Moderator Delen Geplaatst: 28 maart 8 uren geleden, Racer009 zei: Kan je ITV1, 2, 3, 4 wel of niet in HD ontvangen? ITV 1 lijkt in sd uitgezonden te worden. ITV 2,3 en 4 in HD. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bellejt Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart 2 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 28 maart Moderator Delen Geplaatst: 28 maart 53 minuten geleden, ceesv zei: TV 1 lijkt in sd uitgezonden te worden. Foutje in de Canaldigitaal fastscan lijst? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2 uren geleden, Mojo zei: Ja, zijn allen FTA te ontvangen via Astra 2. Wel een beperking mbt de footprint maar in NL en BE prima te ontvangen. Check lyngsat.com. https://www.lyngsat.com/freetv/United-Kingdom.html Wat is een footprint? 😊 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart De ITV's zijn wel alle vier degelijk in HD, de +1 versies in SD. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 14 minuten geleden, astro iris zei: De ITV's zijn wel alle vier degelijk in HD, de +1 versies in SD. Ok dan moet ik opnieuw een sat aanschaffen! Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Beste Racer009 Staat je schotel in Nederland of elders in Europa. Indien elders, waar in Europa? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 4 minuten geleden, Sprietje zei: Beste Racer009 Staat je schotel in Nederland of elders in Europa. Indien elders, waar in Europa? Ik woon in Belgie. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HG5812 Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Hallo. CD heeft ITV1 verwarrend in de fastscanlijst gezet. Op positie 304 (voor ITV2,3,4) staat de SD versie. Op positie 313 staat een HD versie (Meridian South Coast) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Genoemde zenders zitten allemaal op de UK-Spotbeam, d.w.z. elders in Europa zijn deze zenders niet of moeilijk te ontvangen maar in Nederland en België komen ze heel hard door. In België kun je deze zenders met een schotel van 45cm ontvangen als die goed is afgesteld. Wat bedoel je met: dan moet ik opnieuw een sat aanschaffen Heb je misschien nog een SD-ontvanger? Dat lijkt me stug want dat kun je al heel veel andere zenders ook niet meer ontvangen. Werk je met de fastscan zenderlijst van TV Vlaanderen of Canal Digitaal of scan je ze in eigen volgorde in? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart 6 uren geleden, Racer009 zei: opnieuw een sat aanschaffen Die kosten wel wat , hopelijk slaagt de lancering 😁 Serieus nu: Zoals eerder al aangegeven FTA in HD , +1 versie in SD https://flysat.com/en/satellite/position/28-2-e 6 uren geleden, Racer009 zei: Ok dan moet ik opnieuw een sat aanschaffen! Bedankt! Welke ontvanger heb je , merk & modeltype ?? 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Racer009 Geplaatst: 28 maart Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 8 minuten geleden, cookie monster zei: Die kosten wel wat , hopelijk slaagt de lancering 😁 Serieus nu: Zoals eerder al aangegeven FTA in HD , +1 versie in SD https://flysat.com/en/satellite/position/28-2-e Welke ontvanger heb je , merk & modeltype ?? Momenteel nog niets, wou eerst zeker zijn dat ik die kan ontvangen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookie monster Geplaatst: 28 maart Delen Geplaatst: 28 maart Bomen of dichtbij een hoge muur of dak kunnen wel een problemen opleveren !! 2 minuten geleden, Racer009 zei: wou eerst zeker zijn dat ik die kan ontvangen. Check via dishpointer 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen