Ga naar inhoud


Antenne TV - TVVlaanderen stopt


Aanbevolen berichten

Zonet volgende mail gekregen: 


Omwille van een dalende belangstelling in het kijken van tv via DVB-T en de snelle ontwikkeling van alternatieve manieren van kijken via streaming, gaan wij afscheid nemen van Antenne TV. 5 jaar na de lancering, is het aantal Antenne TV klanten onvoldoende om verdere noodzakelijke investeringen te rechtvaardigen.

Het televisie aanbod van TV VLAANDEREN heeft zich de laatste jaren verder ontwikkeld en zo bieden wij naast tv via satelliet reeds meer dan 3 jaar een uitgebreid streaming tv product aan, APP TV. Dit streaming product geeft ons de mogelijkheid om voor een gelijkaardige prijs veel meer content te kunnen aanbieden zoals video on demand van CANAL+ en Belgisch voetbal via DAZN Eleven. Daarom zal Antenne TV vanaf 1 september 2024helaas niet meer beschikbaar zijn.

Uiteraard zorgen wij voor uitzonderlijke aanbiedingen en willen we jou maximaal begeleiden zodat je nog steeds van een optimale kijkervaring kan blijven genieten. Daarom kan je nu gratis overstappen naar tv via satelliet of tv via internet. Als je niet wil overstappen naar tv via satelliet of internet, dan stopt je abonnement automatisch op 1 september 2024.

Link naar reactie
Delen op andere sites


52 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Uiteraard...

 

en wat met DVB-T2 van andere Belgische providers?

of kunnen ook de zendmasten weggehaald worden?

Welke andere providers zijn er nog? Geen lijkt me... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, stevenvc19 zei:

Welke andere providers zijn er nog? Geen lijkt me... 

VRT denk ik

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VRT via dvb-t2 zal een stille dood krijgen vrees ik, de frequentie moest vernieuwt worden voor tv Vlaanderen en dat kost teveel voor wat het maar opbrengt en ze stoppen ermee, dat kon ik 5 jaar geleden al voorspellen dat ze dit niet lang gingen behouden zoals DVB-T2 een kleine groep gebruikers is en Telenet ook al weinig klanten had toen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Dit zagen we al lang aankomen maar het is wel raar als het realiteit wordt. Het is wel een vreemd contrast met Wallonië dat een jaar geleden heeft geïnvesteerd in de ombouw naar DVB-T2 en HD.

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zag het niet aankomen, is ook geen woord op het forum over geschreven.

Ik heb namelijk onlangs nog iemand aangeraden een abo te nemen, die hier net over de grens is gaan wonen zonder de optie van een schotel antenne.😵‍💫

Walking On The Moon

The Police

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt voort uit berichten die er lang geleden waren waaruit duidelijk was dat het geen hoge aantallen klanten zou scoren. Het is ook de combinatie met wat in Duitsland gaande is met Freenet ether TV en Digitenne bij ons, een constant dalende lijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, astro iris zei:

Ik gebruik de TV Vlaanderen ontvanger, zonder abbo , om naar de RTBF en Franse zenders te kijken ,die mogelijkheid zal hopelijk blijven.

RTBF is recent over op DVB-T2 en in Frankrijk speelt digitale antenne een grote rol. Daarin zal minstens tot 2030 niets veranderen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

zonder de optie van een schotel antenne.😵‍💫

Foei !! 😵👁️‍🗨️

 

Ik ga het in elk geval niet missen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...