Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik zit nog een stuk zuidelijker in Spanje aan de Costa Calida en ontvang nog steeds alle zenders als voorheen.

Waarschijnlijk is je Canal Digitaal kaart niet meer geldig. Controleer de geldigheidsdatum eens.

Dat doe je bij instellingen bij Canal Digitaal.

aangepast door Sprietje

Geplaatst:
12 hours ago, Sprietje said:

Ik zit nog een stuk zuidelijker in Spanje aan de Costa Calida en ontvang nog steeds alle zenders als voorheen.

Waarschijnlijk is je Canal Digitaal kaart niet meer geldig. Controleer de geldigheidsdatum eens.

Dat doe je bij instellingen bij Canal Digitaal.

Voor zover ik weet heeft mijn smartcard (een losse oranje van 2013) geen geldigheidsduur. Er staat niks op de kaart zelf en ook de begeleidende brief toen ik hem toegestuurd kreeg maakt geen melding van een geldigheidsduur. Bij de instellingen bij Canal Digitaal kan ik hem alleen maar heractiveren, wat ik ondertussen al meerdere keren gedaan heb. Zonder resultaat. Misschien heeft Canal Digitaal de kaart zelf onklaar gemaakt omdat ze van de losse kaarten af willen......

Trouwens, als ik uiteindelijk een nieuwe kaart moet aanschaffen, die ongetwijfeld in een module komt, kan ik die module kwijt in mijn VU+ UNO 4K SE?

• Moderator
Geplaatst:

Ah, meer relevante informatie.

,Je kaart zit in een VU uno 4k.

Allereerst een vraag, heb je wel beeld op het Canaldigitaal info kanaal?

In dat geval is aangetoond dar je ontvangst hebt op de Astra 3 satelliet.

Je kaart zit in de kaartlezer van je ontvanger en wordt dan gedecodeerd met behulp van software, een z.g.n. softcam.

Bijvoorbeeld oscam of cccam.

De vraag is, welke versie software gebruikt je ontvanger en is die softcam gestart in je menu?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen