cookie monster Geplaatst: vrijdag om 11:00 Geplaatst: vrijdag om 11:00 35 minuten geleden, ceesv zei: 1 April is laat dit jaar. 1 Ding is geen grap , ze zoeken geld !! Wie een zware verkeersovertreding begaat , bij herhaling laat hen zwaar dokken !! Wie zo een ongeval begaat of uitlokt , bij herhaling , boete vervijfvoudigen !! Wie dit doelbewust doet , boete vertienvoudigen , minstens 10 jaar bak !! 44 minuten geleden, ceesv zei: Fietsen in voetgangersgebied €75 Zo ken ik er enkele , als er een fietser/step/brommer op het voetpad aankomt , opzij gaan , want anders kunnen ze niet passeren !! Ik verrek het opzij te gaan !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: vrijdag om 11:11 Geplaatst: vrijdag om 11:11 (aangepast) Nu fietsen de Duitser sowieso op het trottoir, dus de studenten uit Duitsland zal men toch een en ander moeten uitleggen. En een nieuwe trend is je mobieltje aan het stuur zag ik net nog op straat o Ja => daarom =>Telefoon vasthouden op de fiets €170 maar je mag hem ook niet gebruiken... hem vreemd vrijdag om 11:15 aangepast door Tonskidutch Het verbod Caminhada Club Des Belugas (featuring Roman Babik)
moonchild Geplaatst: vrijdag om 13:43 Geplaatst: vrijdag om 13:43 4 uren geleden, Tonskidutch zei: @ceesv ik bedoelde eigenlijk meer dat ik niet begrijp hoe je aan die "can bus" komt bij een afgesloten auto en een dichte koplamp module, daar voor moet je dan toch de motorkap eerst open maken. Via de onderkant kom je vaak wel bij de grote stecker van de koplampunit. Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: vrijdag om 17:42 Geplaatst: vrijdag om 17:42 Ik hou het op apekool. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: vrijdag om 19:47 Geplaatst: vrijdag om 19:47 9 uren geleden, ceesv zei: Gemeenten kunnen, als het aan het kabinet ligt, vanaf volgend jaar gaan experimenteren met een maximumsnelheid op fietspaden. De maatregel is bedoeld om het aantal fietsongelukken terug te dringen. Als ze nu eens beginnen met een minimum snelheid in te voeren voor de fiets, moet je eens kijken hoeveel ongevallen dat scheelt. Ik rij regelmatig achter fietsers dat ik denk "nog iets langzamer en ze vallen spontaan om" 1 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: vrijdag om 19:56 Geplaatst: vrijdag om 19:56 6 uren geleden, moonchild zei: Via de onderkant kom je vaak wel bij de grote stecker van de koplampunit. Ik heb hier 3 auto's voor de deur staan en alle 3 zijn aan de onderkant geheel dicht. Kun je natuurlijk wel eerst de nodige beschermplaten losschroeven maar sommigen zijn ook alleen maar van onder de motorkap los te maken. Soms ook wel handig, mijn airco van de Ford deed het niet meer, dus naar de garage en daar bleek een of andere poelie van de airco los te zijn gelopen. De garage gaf aan "als je die kwijt was geweest dan had het een paar honderd euro gekost" nu lag hij gewoon op de bodemplaat samen met het bevestigingsmateriaal en konden ze het zo weer monteren (en nu wel goed vastzetten) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 05:42 Geplaatst: zaterdag om 05:42 (aangepast) Ik zag dat het alleen kon met toyota's van voor 2023 nu hebben ze allemaal hardware en software veranderingen. Je kan wel bij die van voor 2023 een tweede startonderbreker laten inbouwen begreep ik van een artikel in de Telegraaf https://www.telegraaf.nl/video/met-deze-truc-wordt-de-meest-gestolen-auto-van-nederland-gejat/77350444.html zaterdag om 06:32 aangepast door Tonskidutch blauw Caminhada Club Des Belugas (featuring Roman Babik)
Tonskidutch Geplaatst: zaterdag om 08:27 Geplaatst: zaterdag om 08:27 https://nos.nl/artikel/2574734-alle-inwoners-belgisch-dorp-moeten-huis-verlaten-vanwege-grote-brand hoorde het daarjuist op VRT2 radio al die gore lucht van branden bah Caminhada Club Des Belugas (featuring Roman Babik)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen