Tonskidutch Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Op dit Moment zijn de poorten van de hemel helemaal open, hiero. Maar het is kort en te weinig voor het jaargemiddelde gezien de verdamping door hoge temperaturen die ons vanaf volgend weekend weer te wachten staat. Daar waar het verdampen van water en dus koeling brengt, middels bomen en vegetatie, is helaas nog steeds geen comme il faut voor bewoners en gebruikers van onze steden. Veel verhardingen en geen permeabele zônes in de binnensteden en buitenwijken. Tuin ontwerp is tegenwoordig tegels en beton halen bij de bouwmarkt, niet heel slim dus voor het microklimaat. Quiero Conocer a Jésus Adele
Moderator ceesv Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 7 uren geleden Zou het iets van alle tijden zijn? Het jaar 1911, 114 jaar geleden, was ook erg droog. Mijn weerstation laat de laatste 2 jaar juist veel neerslag zien. Tegenwoordig is alles bestraat, gekanaliseerd en vloeit het regenwater zo snel mogelijk naar zee, in plaats van langzaam in de bodem te kunnen zakken. Wikipedia: Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Natuurlijk zijn dorre perioden bekend. Het is echter slechter verdeeld van regio tot andere regio. Daar hebben ze overstromingen en hier hoor je het gras kraken wegens de droogte. Ik weet nog dat ik vakantiewerk deed bij de rioolwaterzuivering en tropenrooster had, 4 uur beginnen en om 12 uur naar huis. Ook extreem. Maar veel van de statistische gegevens staan ons plebs helemaal niet ter beschikking. Je laatste lijstje toont het ook al 2003. Quiero Conocer a Jésus Adele
astro iris Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden @ceesv Is inderdaad van alle tijden, maar toen waren er soms 10 jaar of meer tussen, nu om de drie vier jaar te droog of te nat. Het normale komt steeds minder vaak voor.
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, Eduard07 zei: fundamenten krijgen rot door de te lage grondwaterstand. Is toch al oud nieuws? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Tuurlijk is dat al langer bekend. Je zal maar zo'n krot op houten palen gekocht hebben voor 3/4 Miljoen. En dan kun je der nog eens 1/4 miljoen tegen aan smijten om de fundering te vervangen. Weet je waarom in België zoveel woningen te koop staan, omdat ze niet meer te verduurzamen zijn, ook zonder paalfundaties. Quiero Conocer a Jésus Adele
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 13 minuten geleden, Tonskidutch zei: Tuurlijk is dat al langer bekend. Je zal maar zo'n krot op houten palen gekocht hebben voor 3/4 Miljoen. En dan kun je der nog eens 1/4 miljoen tegen aan smijten om de fundering te vervangen. Weet je waarom in België zoveel woningen te koop staan, omdat ze niet meer te verduurzamen zijn, ook zonder paalfundaties. Ja er zijn inderdaad een hoop mensen/gezinnen de sjaak en een kwart miljoen heb je niet zomaar bij elkaar You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden En er zijn heel wat mensen die de sjaak zijn omdat ze hun makelaar wel geloven en niet hun eigen onderzoeksplicht waarnemen. Quiero Conocer a Jésus Adele
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen