Skoopy Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Sorry maar dan heb ik liever het Belgisch weer. 12 graden, het stormt vandaag. Straks naar buiten met een jas aan, en ik hoef me niet te pletter te zweten. Ieder zijn goesting. Gelukkig willen we niet allemaal hetzelfde!
minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Een tweetal buitjes hier gehad in Drenthe. Kon de hele ochtend buiten bezig. Van de storm heb ik niets gemerkt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 4 uren geleden, Sprietje zei: Daar hoef ik helemaal niet van te dromen, et is hier net zo warm als bij jou. Nu om 16:00uur nog steeds 33 graden. Helaas Sprietert. 😬🤗 Als ik bij mij naar de 10 daagse vooruitzichten kijk, dan is het iedere dag precies hetzelfde. Wolkenloos en warm. Geen kans op regen. Gewoon perfect herfstweer als je dat zo wilt noemen. ‘s avonds en ‘s nachts heerlijk buiten chillen, grillen en hup de zee of zwembad in. De temperaturen komen niet onder de 22°C ‘s nachts. Met een zeewater temperatuur van 30-32°C. In december gaat de watertemperatuur nog wel wat terug maar dat is prima. Dat blijft de hele winter zo. Bij jou zie ik bewolking en kans op regen. En ‘s nachts koel. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
moonchild Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Lekker een uurtje op de fiets door regen en storm, daar knap je van op Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Mojo Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 2 uren geleden, minplus zei: Een tweetal buitjes hier gehad in Drenthe. Kon de hele ochtend buiten bezig. Van de storm heb ik niets gemerkt. Onweer in west Zeeuws Vlaanderen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen