D.Quijote Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden @Tonskidutch Ik zou me nog een keertje omdraaien. 1 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Ik hoop dat morgen nog eens op te kunnen volgen. Er is toch niets dat dringende actie behoeft... Mooi deze twee weken niks doen. Als ik die drukte om kerst vreten inkopen zie is dat voor sommigen niet het geval, dat niks doen. En wat een verkwisting.................. Dark And Long - Dark Train Underworld
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Er is flink kouder weer op komst. Volgens Weeronline gaan we mogelijk zelfs de koudste kerst in vijftien jaar tegemoet. De gevoelstemperatuur zal tijdens kerst ’s ochtends rond 10 graden onder nul liggen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 2 minuten geleden, ceesv zei: gaan we mogelijk zelfs de koudste kerst in vijftien jaar tegemoet dus dat val wel mee in 65 jaar heb ik erger meegemaakt 😉 Dark And Long - Dark Train Underworld
Moderator ceesv Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 2 uren geleden Historisch laagste temperatuur op 25 december was in 1964. -11,4 graden C. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
kees321 Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden De bijbehorende muziek kun je nu op radio5 horen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 1 uur terug, ceesv zei: Historisch laagste temperatuur op 25 december was in 1964. -11,4 graden C. En of ik dat nog weet. We speelden buiten “Rainier Paping” alsof het niks was. Beetje kou keek je niet van op. Moeders kleedde je goed aan en hup naar buiten. De hele middag sleetje rijden in het plantsoen van Deventer. Schaatsen op de uiterwaarden van de IJsel. Met die klungels van houten schaatsen. 😂 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
minplus Geplaatst: 16 minuten geleden Geplaatst: 16 minuten geleden Deed toen aan een schoolwedstrijd mee op doorlopers of klosjes. Geen enkele kans tegen mensen op noren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen