wanderer Geplaatst: dinsdag om 07:26 Geplaatst: dinsdag om 07:26 wilders stapt uit, coalitiegenoten weigeren te tekenen dus nieuwe verkiezingen? Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 07:58 Geplaatst: dinsdag om 07:58 https://nos.nl/liveblog/2569753-pvv-bewindslieden-stappen-uit-kabinet-schoof-vvd-nsc-en-bbb-reageren-verbijsterd Spannende tijden. Hij kan wel de grootste partij hebben maar niet de grootste visie. Maar Politiek zou op sat4all geen topic zijn. Running With The Devil Van Halen
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 14:25 Geplaatst: dinsdag om 14:25 https://nos.nl/collectie/13996/artikel/2569818-kabinet-schoof-was-ongewenst-huwelijk-maar-hield-het-toch-nog-11-maanden-vol en dan krijgt Omtzigt ook nog een trap na, wat een stelletje politici. Running With The Devil Van Halen
moonchild Geplaatst: dinsdag om 19:26 Geplaatst: dinsdag om 19:26 Nu dat de huurbevriezing gelijk is ingetrokken gaan er honderdduizenden woningen gebouwd worden de ellende toch Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: dinsdag om 19:42 Geplaatst: dinsdag om 19:42 Deed Wilders de vorige keer ook. Zag toen en nu persoonlijk gewin. Het enige wat hem interesseert. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mojo Geplaatst: dinsdag om 20:49 Geplaatst: dinsdag om 20:49 1 uur terug, minplus zei: Deed Wilders de vorige keer ook. Zag toen en nu persoonlijk gewin. Het enige wat hem interesseert. Ja, de rest is gelukkig niet zo. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Eduard07 Geplaatst: gisteren om 05:24 Geplaatst: gisteren om 05:24 8 uren geleden, Mojo zei: Ja, de rest is gelukkig niet zo. Die hebben partijen met kaders en leden met inspraak. Nogal een essentieel verschil, dacht ik. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Tonskidutch Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden 12 uren geleden, moonchild zei: gaan er honderdduizenden woningen gebouwd worden Geloof je het zelf? Ook demissionair en straks misschien een andere dan Keijzer, zal niet om de stikstofwet heen kunnen. Dat noemt men een schijn aanbod wat Keijzer doet. Running With The Devil Van Halen
Moderator ceesv Geplaatst: 21 uren geleden Moderator Geplaatst: 21 uren geleden Woningbouw hangt op: - Bouwvergunning verlening en het protesteren daartegen door "belanghebbenden". - Stikstof wetgeving, er zijn al provincies die geen aanvragen meer in behandeling nemen vanwege stikstof wetgeving. - Beschikbaarheid elektrische bouwmachines, verplicht gesteld in de bouwvergunning. - Beschikbaarheid bouwstroom aansluiting. - Aansluiting gereed gekomen bouwwerk op de nutsvoorzieningen. - Wetgeving m.b.t. huurprijzen en verdeling "betaalbare" woningen en middensegment / vrije sector woningen. - beschikbaarheid bouwmaterialen en bouwvakkers. De overheid heeft met (tegenstrijdige) regelgeving de bouw op slot gezet. Rechters kijken versterkt naar de letter van de wet, niet naar de intentie. Mijn geschiedenis leraar gaf 50 jaar geleden de oplossing voor zulke conflicterende regelgeving. Maar dat was geen oplossing waar je naar uitkijkt. Een oorlog die alles afbreekt waarna we weer opnieuw kunnen beginnen. Europa is in zekere zin al begonnen met de afbraak van ons opgebouwde welvaart, we worden links en rechts ingehaald door naties en continenten met andere spelregels. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Ik denk dat rechters er niets mee te maken hebben. Overigens deze bouwproductie problematiek geld in al onze buurlanden even zo zeer. Ik kijk ook buitenlands nieuws. 14 minuten geleden, ceesv zei: conflicterende regelgeving Dat is wat onze regeringen jarenlang gedaan heeft, dus diverse kabinetten sinds de 90'ties. Wetgeving bedenken, opstellen, aanpakken en of wijzigen is een heel belangrijk deel van de politiek en rechtsgeleerden. En dan moet het ook nog door de eerste kamer. Daar zit eigenlijk elke keer weer iemand anders met een meerderheid en volgens mij is dat het probleem. Het kunnen aansluiten op de infrastructuur van woningbouw projecten en dus ook de bouwstroom zelf is heel belangrijk, maar er zijn ook te weinig bouwvakkers en installateurs. dit jaar gaan 65.000 mensen met pensioen dat aanvullen op de arbeidsmarkt kan niet. Het is ook een demografisch en logistiek probleem. Running With The Devil Van Halen
moonchild Geplaatst: 14 uren geleden Geplaatst: 14 uren geleden 8 uren geleden, Tonskidutch zei: Geloof je het zelf? Ik had er nog een lachend hoofdje bijgezet Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Thijs-Rallye Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 7 uren geleden, Tonskidutch zei: Daar zit eigenlijk elke keer weer iemand anders met een meerderheid en volgens mij is dat het probleem. Het grote probleem van de eerste kamer is dat er al decennia lang politiek wordt bedreven in plaats van dat ze haar taak uitvoert. Dat is wetgeving toetsen op kwaliteit, haalbaarheid en conflicten met andere wetgeving en/of verdragen. Daar gaat het in de basis dus mis.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen