Sprietje Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden De FIA stelt uren na einde van de kwalificatie ineens een onderzoek in naar Oliver Bearman. Het team zou de auto van Bearman niet binnen twee uur na het laatste deel van de kwalificatie in parc fermé hebben afgedekt. Dit is in strijd is met het reglement. Moet hij nu vanuit de pitlane starten? Ze doen wel moeilijk vandaag. Eerst Max en nu weer Bearman.
moonchild Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Ik zag de vraag langs komen welke bocht naat Max zou worden vernoemd? Scheivlak soms? Het hele circuit natuurrlijk Nooit meer zal er een 2e Max in NL opstaan........... Lekker scheuren op je Fatbike, natuurlijk zonder helm VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden @moonchild je hoeft alleen maar de juiste contacten te hebben; zoals René Lammers. Love Like Blood Killing Joke
Sprietje Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Voor degenen die Viaplay-tv en NPO 1 niet kan ontvangen, de race wordt ook uitgezonden op RTL-Duitsland. De uitzending begint op 14:00uur.
D.Quijote Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Met commentaar van Viaplay tv zeker..... M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Con Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Wie doet het commentaar op NPO1? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2024 gelukkig weer glasvezel via KPN. Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11 met 24H2. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Sprietje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 1 uur terug, D.Quijote zei: Met commentaar van Viaplay tv zeker..... Dat geloof je toch zelf niet?
D.Quijote Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Lammers zeker M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
zeeteefje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Op 28-8-2025 om 09:11, Sprietje zei: De Grand Prix op zondag wordt live uitgezonden op NPO 1. Nee, dit jaar niet, daarom is de race gratis live te zien bij Viaplay. De rechten voor live F1 zitten in Nederland alleen bij Viaplay en F1TV pro.
D-box Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Ook op Turkmenistan Sport (52E) weer gratis te aanschouwen. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Sat_marc Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Bij CanalDigitaal zie ik geen race bij Viaplay. Alleen bij RTL Deutschland. Klopt dat? Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
Moderator ceesv Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Moderator Geplaatst: 1 uur geleden Het is vandaag geen saaie race. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D-box Geplaatst: 47 minuten geleden Geplaatst: 47 minuten geleden Turkmenistan prikt Setanta Sports door, ze geven het originele commentaar niet door (heb ik gecheckt in geluids instellingen), ze geven hun eigen commentaar door in hun eigen taal; misschien is dat de reden dat ze het FTA kunnen broadcasten. Ik versta er geen reet van behalve als ze de naam Verstappen zeggen. Stoor ik me niet aan, ik kijk gratis. Momenteel staat Max trouwens op de 2de plaats. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
Sprietje Geplaatst: 41 minuten geleden Geplaatst: 41 minuten geleden (aangepast) Mooi, max op een 2e plaats. Erg goed van Isack Hadjar in zijn Racing Bulls om 3e te worden. Piastri 1e. 34 minuten geleden aangepast door Sprietje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen