JoeC Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden 17 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: In Dubai nu op the Palm is het 5* Fermont hotel door een bom getroffen. ik begrijp niet wat daar de zin van is. Kan het zijn dat de naam van dat hotel niet in groTe gouden letters boven de poort staat?
Tonskidutch Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden Had je nu maar naar Buitenhof gekeken. Inzake de inschattingen van een Generaal AD. Ondoordacht en zelfs niet eens legitiem. Angy Baby Helen Reddy
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden 49 minuten geleden, JoeC zei: Kan het zijn dat de naam van dat hotel niet in groTe gouden letters boven de poort staat? Ik ben ooit eens in dat hotel geweest en was uitgenodigd voor een etentje door mijn oude baas uit Duitsland. Hij was met vakantie in dat hotel met z’n vrouw. We hebben daar toen gegeten. Ik herinner me het als één van de meest luxurieuze hotels op the Palm en was zwaar onder de indruk. Maar dat is zeker een jaar of 5 geleden. Van die gouden letters weet ik niet. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 uren geleden Auteur Geplaatst: 15 uren geleden De Iraanse staatstelevisie IRIB is volledig aan gort gebombardeerd. 1 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
bellejt Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden en de experten zijn al paniek aan het zaaien zodat de verkopers massale winsten kunnen maken.Blokkeren van de vaarweg als USA daar met een vliegdekschip ligt die gewoon alles plat bombardeert .Wees maar zeker dat daar onderzeers en kruisers langs liggen ook Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor + Triax fixed 5W Vu + Duo4K SE sat tuner 4 X DVB-S2X en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Codx Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden 14 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: De Iraanse staatstelevisie IRIB is volledig aan gort gebombardeerd. Ze zenden nog wel uit zo te zien. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
AEO Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Iran probeert zoveel mogelijk chaos te veroorzaken en het maakt zich schuldig aan oorlogsmisdaden. Zo vuurt het nu raketten af op Israël met clustermunitie. Deze raketten zijn ontworpen om zoveel mogelijk burgerslachtoffers te veroorzaken. En dan schiet Iran ook op Kuweit, Jordanië, Bahrein, Qatar, Saoedi Arabië, de Emiraten, Oman en zelfs Cyprus! Waarom worden er nu zelfs raketten naar Oman afgevuurd? Dit land hield zich volstrekt neutraal en hielp zelfs met bemiddelen tussen Iran en de Verenigde Staten! Stank voor dank dus! Saoedi Arabië dreigt nu met vergeldingsaanvallen op Iran. En nu zijn er zelfs berichten dat Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Duitsland oorlog tegen Iran gaan voeren. Hopelijk zullen de omstandigheden voor de machtsovername door de bevolking snel verbeteren, want dit terreurregimie moet weg! Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Alle hoeren uit Dubai vluchten naar huis: c309608b-01ae-4a0e-b94b-8808e30bb80e.mp4 5 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout 4 “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Ventura Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden @Drs. IJzerbout Ik hoop dat jullie veilig blijven. Wel merkwaardig dat deze vergelding actie tijdens de ramadan is uitgevoerd. Helaas een bekende gezegde, bij een oorlog ken men alleen verliezers.
sat87 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 13 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: De Iraanse staatstelevisie IRIB is volledig aan gort gebombardeerd. Dacht ik al, sinds gisteren is Press TV van de Intelsat 20 verdwenen (transponder is er nog maar geen data). Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
Codx Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Alle hoeren uit Dubai vluchten naar huis: Met de AI in de weer geweest begrijp ik... gezien het luchtruim vrijwel meteen was afgesloten. God zij dank, er kan nog geneukt worden.! Maar is die IRIB nu werkelijk uit de lucht ? Want de grijze IPTV box geeft hier gewoon beeld op al die kanalen incl. wat lijkt live programmering. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Tonskidutch Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden In Iran zit een door en door corrupte Garde, geheime politie, politie, onbetrouwbare afdelingen van het leger en een stel krankzinnige geestelijke (en het gevolg) die weg moet. Maar besef wel dat je het dan over honderdduizenden / miljoenen personen hebt. Trump is wederom zomaar eens begonnen en zegt dan glimlachend: de rest is aan jullie, los het maar lekker zelf op. Voorspellingen gebaseerd op feitelijke kennis over Iran en de Regio waren er al voor deze daden en die zeggen dat er 20 jaar chaos op zal volgen. Afghanistan overnieuw. Angy Baby Helen Reddy
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Onze meldingen zijn inderdaad zo dat IRIB hier terestrisch uit de lucht is. Op onze dakantenne niets te ontvangen. Verder zijn er op dit moment zware explosies te horen in DMC. Dubai Media City. We maken ons grote zorgen dat ons NOC getroffen gaat worden. Al Arabiya heeft geen vrienden in Iran. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Binnen de rode lijn zitten de meeste MBC Group faciliteiten. Het zendercentrum bij The Palm links. “On ne voit bien qu´avec le cœur. L´essentiel est invisible pour les yeux”.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen