minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Netanyahu gaat als Trump, Orban en noem maar op voor eigen behoud en meer glorie/geld. Dat hun land, inwoners en mensen elders kapot gaan interesseert hen weinig tot totaal niet als ze al benul hebben (wat bij Trump ontbreekt). Netanyahu vernietigt daarmee Israël. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
OFDM Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden 2 uren geleden, Spotvogel zei: Er wordt weer een hoop Palestijnse onzin braaf gepubliceerd... Standaard ontkenning. Dit komt niet uit de lucht vallen. Er is al zoveel bewezen dat ik eerder geloof dat dit het topje van de ijsberg is. En Israël is 100x sterker, hebben ook tig keer meer gevangen genomen dan andersom.
Spotvogel Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 49 minuten geleden, OFDM zei: Standaard ontkenning. Nee hoor, er is zo gruwelijk veel nep nieuws van de Palestijnen... Zijn ze goed in. En de mensen die alleen NOS kijken geloven dat. Totdat zelfs de NOS soms achteraf moet toegeven dat het allemaal onzin was, doen ze niet graag, maar, soms moet het, als bv zelfs de BBC vermeld dat berichten die de NOS weken lang dagelijks op ons uit stortte over gruwelijke dingen daar weer nep waren...
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden 😂 Kom jongens, kijk naar de cijfers...💀 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat, 1 Oled en 2 LCD's
gerrit B Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Nu weet je het nooit met die fanatiekelingen maar ik denk ze dat ze niet zijn opgepakt omdat ze met een bromtol of tikkertje aan het spelen waren. Ik heb wel beelden langs zien komen dat ook van die jochies met vuurwapens rondliepen, met van alles naar een ander aan het gooien waren enz. Dat ze dan stevig worden aangepakt ipv. "foei dat mag je niet weer doen" daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar nogmaals van beide kanten zijn het geen heilige boontjes. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Jean-Claude Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden kijk maar eens hiernaar : https://www.youtube.com/watch?v=hLQbPCvV8W8&pp=ygULYWJieSBtYXJ0aW4%3D de bron van alle kwaad...... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Mojo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 9 uren geleden, Tonskidutch zei: bron @Drs. IJzerbout Dank voor dit bericht. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
AEO Geplaatst: 11 minuten geleden Geplaatst: 11 minuten geleden Nou OFDM, je zegt dat de door Netanyahu gekozen oplossing het niet was. Maar vertel mij eens wat hij dan wel zou hebben moeten doen. Ik ben benieuwd of je een beter idee hebt. Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen