Ga naar inhoud


E2 BMC BoxMediaCenter


jerpsx

Aanbevolen berichten

Tijdens mijn dagelijkse bezoek aan dit forum zie ik net een banner staan die mijn belangstelling heeft gewekt:

 

E2 BMC BoxMediaCenter

 

http://www.e2bmc.nl/

 

De banner linkt naar een (nederlandse!) website waar staat "1st of June, more info will be released soon.."

 

Erg vaag...maar wel interessant. Via Google niets te vinden.

 

Weet iemand hier meer over?

post-50955-0-51226200-1367182888_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had ik inderdaad later even naar gekeken..wel vreemd dat een groothandel hiermee adverteert, er is nog van geen enkele producent iets bekend wat hiermee te maken lijkt te hebben.

 

Zou mooi zijn als ze E2 weten samen te voegen met een goede media player zoals xbmc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt tot mijn verbazing (toevallig afgelopen weekend eens geprobeerd) inderdaad best wel aardig..ben het nog aan het proefdraaien.

 

Zou het desondanks toch fijner vinden om een alles-in-één apparaat te hebben dan te streamen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik weet alleen dat er een ARM CPU in zit en dat er Enigma2 en XMBC op draait op een of andere manier met elkaar verwoven.

 

Wij gaan hem testen zodra er een (inmiddels toegezegd) exemplaar beschikbaar komt.

 

Omdat het een product is dat zich nogal lijkt te gaan onderscheiden van 'de rest' gaan we niet alleen een review schrijven, maar ook een soort tekst+foto+video verslag van de eerste ervaringen tot aan de daadwerkelijke review.

 

Eindelijk iets nieuws....al die enigma2 kastjes testen begint eentonig te worden ;)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet alleen dat er een ARM CPU in zit en dat er Enigma2 en XMBC op draait op een of andere manier met elkaar verwoven.

En nu maar lekker gissen

Als het is zoals ik het nu denk en de kastjes hebben usb aansluitingen dan

kunnen ook dvb-x usb tuners er op aangesloten worden  :grin:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

En waarom is dat toevallig?

 

Wij hebben geen enkel sociaal of commercieel contact met de bedrijven die ons de review spullen aanleveren. Dat wil zeggen dat het enige contact dat er plaats vindt, is:

 

'Hallo, wij hebben een receiver die we willen laten testen.'

'Da's mooi, stuur maar op. Ons adres is: xxxxxxxxx'

 

weken later:

 

'Zeg de review is klaar. Zou je die even op feitelijke onjuistheden willen controleren?

'Helemaal goed zo hoor. Alleen meten wij iets minder verbruik in stand-by. Wil je dat nog eens nakijken?. Oh ja, over enkele weken komt er een nieuwe ontvanger. Iet's met een ARM processor en Enigma 2 + XBMC, willen jullie die ook testen?'

 

'Nog een vraagje, die niet met de review te maken heeft. Hebben jullie nog banner ruimte vrij?'

'Momenteel niet, maar over een paar weken komt er een plekje vrij. Kost zus en zoveel, vooraf betalen a.u.b.'

 

Meer wordt er ECHT niet besproken! Wij trekken niemand voor en benadelen niemand. Wij testen alleen en plaatsen onze bevindingen. Of men dat nu leuk vindt of niet. Dat is het risico van het aanbieden van een product. Daarom durven veel partijen ook niets aan te bieden ;)

Je moet namelijk wel behoorlijk zeker zijn dat je een goed product aanbiedt, anders krijg je een slechte review beoordeling.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet alleen dat er een ARM CPU in zit en dat er Enigma2 en XMBC op draait op een of andere manier met elkaar verwoven.

 

Wij gaan hem testen zodra er een (inmiddels toegezegd) exemplaar beschikbaar komt.

 

Omdat het een product is dat zich nogal lijkt te gaan onderscheiden van 'de rest' gaan we niet alleen een review schrijven, maar ook een soort tekst+foto+video verslag van de eerste ervaringen tot aan de daadwerkelijke review.

 

Eindelijk iets nieuws....al die enigma2 kastjes testen begint eentonig te worden ;)

 

Mvg,

 

Michel

 

Da's goed nieuws..ben erg benieuwd.

 

Enig idee wanneer jullie het testexemplaar ontvangen? (en wanneer wij de review etc. gaan zien :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Da's goed nieuws..ben erg benieuwd.

 

Enig idee wanneer jullie het testexemplaar ontvangen? (en wanneer wij de review etc. gaan zien :D )

 

Eind juni is mij een paar weken geleden verteld.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...