Ga naar inhoud


Moppen deel 4


Bigfoot

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Vanuit de gemiddelde temperatuur van 20 graden zet de toren 72 mm uit bij 40 graden en krimpt 108 mm bij -10

Lengteverschil tussen -10 en +40 is 180 mm. bij een hoogte van 300 meter.

 

Terug naar de moppen, ken je die van die man die naar Parijs ging?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

😊

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt een vrouw in een dierenwinkel en als de verkoper vraagt of hij haar kan helpen geeft ze aan dat ze graag een pratende papegaai wil.
"Nou" zegt de verkoper "laat ik nu net een heel mooie hebben"
Dus de verkoper loopt naar achteren en komt terug met een prachtige witte kakatoe met een grote gele kuif.
De vrouw slaat verrukt de handen in elkaar en roept "hij is prachtig", "wat moet hij kosten"?
"Nou" zegt de verkoper "voordat u hem koopt moet ik wel eerst even wat uitleggen"
hij vervolgt met "deze prachtige kaketoe heeft jarenlang in een bordeel gewoond en heeft helaas ook wat minder fraaie woorden geleerd"
"Maar dat hoeft geen probleem te zijn, als je hem een maand lang in het donker laat zitten en niet tegen hem praat dan is hij al die woorden vergeten en heb je er gewoon een leuke papegaai aan die lekker mee kan kletsen"
"En" voegt hij er aan toe, "mocht het toch niet goed zijn dan krijg je gewoon je geld terug"
Ze worden het eens over de prijs en opgetogen neemt de vrouw de papegaai mee naar huis, gooit er daar een doek overheen en naast zijn eten en drinken wordt er geen woord tegen de papegaai gezegd.
Na een maand is het eindelijk zover en mag hij in de kamer komen te staan en gaat de doek er af.

Het eerste wat de papegaai doet is om zich heen kijken en roept dan verrukt "zo heee jullie hebben hier wel flink verbouwd zeg"
Als hij dan de eigenaresse ziet roept hij "jou ken ik nog niet, maar de laatste tijd heb ik al wel lekker dingen van jou gekregen dus ik mag je wel"

Even later komen de dochters binnen en de papegaai roept "zo hee jullie hebben ook al nieuwe meisjes, leuk zeg"
Dan zit hij wel een uur lang achter elkaar te krijsen van "Alles is nieuw hier, alles is nieuw hier, alles is nieuw hier" en is er geen onvertogen woord van hem te horen.

Als 's avond na werk de man binnen binnenkomt kijkt de papegaai aandachtig naar de man en houdt hem nauwlettend in de gaten.
Als de vrouw na het eten de papegaai dan eindelijk voorstelt aan haar man roept de papegaai enthousiast "he, he, eindelijk weer eens een bekend gezicht"

en vervolgt "het is op dit moment nog vrij rustig hier en je bent de eerste klant", "ik heb Lola met de dikke boobies.gif nog niet voor je gezien maar al wel een paar nieuwe meisjes"

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een naakte vrouw begroet een taxi !!
Ze stapt in , en de taxichauffeur bekijkt vervolgens haar op en neer !!
Vrouw: Hebt ge nog nooit een naakte vrouw gezien ??
Taxichauffeur: Ah jawel !!
Vrouw: Waarom staart ge me dan zo lang aan ?? Kunnen we misschien al vertrekken ??
Taxichauffeur: Wel , ik zie geen enkel bewijs dat u geld bij u zich heeft !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een man in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en roept naar een blonde vrouw op de begane grond.

- Ik heb aan vrienden van mij beloofd dat ik over een uur bij hen zal zijn, maar ik heb geen idee waar ik nu ben.
 
- U bevindt zich in en ballon op ongeveer 10 meter boven de begane grond. Roept de vrouw terug.

U zit tussen de 51 en de 52 graden noorderbreedte tussen de 5 en de 6 graden westerlengte

- U bent een Ingenieur! roept de man.

- Ja. Hoe weet u dat? vraagt de vrouw.

- Omdat U mij een technisch perfecte uitleg hebt gegeven, maar ik weet niet wat ik daarmee kan doen en ik heb nog steeds geen idee waar ik me bevind. U hebt me dus niet veel geholpen en ik heb bovendien kostbare tijd verloren.

- En U bent politicus zegt de vrouw.

- Ja, hoe weet  dat?

- Wel, u weet niet waar u zich bevindt, noch waar u naartoe gaat. Een grote massa hete lucht heeft u gebracht waar u nu bent. U hebt een belofte gedaan, maar hebt geen idee hoe u die moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Feit is dat u in precies dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu ineens mijn fout.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Twee werklieden van de gemeente komen met hun bestelwagen de straat ingereden.  Ze laden al hun gereedschap uit en beginnen door heel de straat een greppel te graven.

 

Wanneer de greppel klaar is, vullen ze hem weer.

 

Een van de bewoners is toch wel nieuwsgierig wat daar de bedoeling van is, en vraagt aan de werklui wat ze nu eigelijk gedaan hebben.

 

Antwoord één van hen:  We hebben draadloos internet geïnstalleerd

aangepast door Kabeltje87
  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...