Ga naar inhoud


Problemen met meerdere keren opnemen


_HarmeN

Aanbevolen berichten

Even een ouder onderwerp naar boven brengen.

Sinds een paar weken ervaar ik hetzelfde met mijn TV-Vlaanderen kaart.

Een opname op één, VT4 en 2Be en ik kan ondertussen naar geen andere TV-Vlaanderen zender meer kijken zoals bvb. canvas.

Zet ik de opname op één van die 3 zenders stop, dan krijg ik terug beeld op een andere TV-Vlaanderen zender.

Is er op dit moment al een oplossing hiervoor (buiten het aanpassen van CCCam.cfg: DISABLE EMM : yes)

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt Tonski, ik zal het straks eens aanpassen en kijken wat de gevolgen zullen zijn.

Er moet dus blijkbaar toch iets veranderd zijn bvb. bij M7 om het aantal opnames te beperken.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EMM Threads heeft destijds bij mij niet geholpen.

 

DISABLE EMM wel en werkt nog steeds, onlangs nog iemand op het PLI forum mee geholpen door deze setting.

 

En inderdaad je moet wel even naar je eindatum van je kaart kijken, zo heb ik gister het weer even aangezet overdag nu kan ik weer tot het einde van het jaar door :)

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het daarnet eens uitgeprobeerd door de regel aan te passen in "emm threads=4"

Ik heb getest met 3 opnames en dan nog eens proberen zappen tussen gecodeerde zenders.

De ontvanger werkt helaas allesbehalve vlot meer en bij sommige zenders krijg ik zelfs geen beeld meer te zien (rekening houdend met wat je nog kan zien binnen hetzelfde frequentiebereik). Regelmatig krijg ik dan een time-out te zien enz.

Ik vermoed dus dat een 4de opname, afhankelijk van de gecodeerde zender, wel af en toe nog zal lukken maar niet gegarandeerd is.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal helaas niet meer lukken voor vandaag. Mijn Belkin F5D9050 ver. 4000ef USB wifi adapter wordt nog steeds niet door OpenPli noch VTI ondersteund waardoor ik telkens een LAN kabel door mijn woonkamer mag 'sleuren' om de software eens up te daten of om eens een testje te doen.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...