Ga naar inhoud


Actie Card Sharing TV-Vlaanderen: persbrief


Eddy VL

Aanbevolen berichten

Ik denk dat we nu wel min of meer consensus hebben wat de brieven betreft, en ik zou nu de knoop willen doorhakken.

We zijn straks al 3 weken verder na het invoeren, en de aandacht van de pers vragen voor een probleem van een

maand geleden lijkt niet logisch.

 

Uiteindelijk willen we gewoon dat onze ontvangers weer normaal werken en dat de beperking er af gaat.

 

Daarom wil ik niet te veel aandacht vestigen op de maatregel tegen de professionele Card-Sharers, nl de kaart herkenning.

Ik vind dat de manier waarop ze werken niet correct is, maar als we bereiken dat onze spullen weer normaal werken hebben

we ons doel bereikt en ben ik al tevreden.

 

Ik heb dus de opmerking:

 

TV-Vlaanderen heeft blijkbaar de mogelijkheid om het kaartnummer terug te vinden.

In plaats van verder gebruik te maken van de gerechtelijke weg om alzo het professioneel Card-sharen tegen te gaan, verkiezen ze om de kaart gewoon zelf buiten dienst te zetten.

 

vervangen door:

 

 

TV-Vlaanderen heeft reeds actie gevoerd tegen deze vorm van Card-Sharing.

 

 

Het lijkt me nu het moment om dit document te verspreiden richting pers.

 

Omdat het nogal een werkje is om alle E-mail adresssen van alle kranten op te snorren, vraag ik deze maal wel de medewerking van de

Sat4All-leden. Wie aan de actie wil meewerken mag het document opsturen naar zijn krant, magazine enz.

Ik neem er zelf ook enkele voor mijn rekening.

 

TV Vlaanderen.doc

 

Vooraleer je het document doorstuurt kan je best de naam van de krant, magazine vermelden in de hoofding:

 

Aan de pers,

 

word dan bvb.

 

Aan GVA,

Aan HLN,

Aan De Tijd

 

of wat dan ook...

 

Al bedankt voor het meewerken

 

Eddy Vl

 

* Tot op heden hebben we nog geen bericht gehad van het Kabinet van mevrouw Lieten...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik denk dat we nu wel min of meer consensus hebben wat de brieven betreft, en ik zou nu de knoop willen doorhakken.

We zijn straks al 3 weken verder na het invoeren, en de aandacht van de pers vragen voor een probleem van een

maand geleden lijkt niet logisch.

 

Uiteindelijk willen we gewoon dat onze ontvangers weer normaal werken en dat de beperking er af gaat.

 

Daarom wil ik niet te veel aandacht vestigen op de maatregel tegen de professionele Card-Sharers, nl de kaart herkenning.

Ik vind dat de manier waarop ze werken niet correct is, maar als we bereiken dat onze spullen weer normaal werken hebben

we ons doel bereikt en ben ik al tevreden.

 

Ik heb dus de opmerking:

 

TV-Vlaanderen heeft blijkbaar de mogelijkheid om het kaartnummer terug te vinden.

In plaats van verder gebruik te maken van de gerechtelijke weg om alzo het professioneel Card-sharen tegen te gaan, verkiezen ze om de kaart gewoon zelf buiten dienst te zetten.

 

vervangen door:

 

 

TV-Vlaanderen heeft reeds actie gevoerd tegen deze vorm van Card-Sharing.

 

 

Het lijkt me nu het moment om dit document te verspreiden richting pers.

 

Omdat het nogal een werkje is om alle E-mail adresssen van alle kranten op te snorren, vraag ik deze maal wel de medewerking van de

Sat4All-leden. Wie aan de actie wil meewerken mag het document opsturen naar zijn krant, magazine enz.

Ik neem er zelf ook enkele voor mijn rekening.

 

TV Vlaanderen.doc

 

Vooraleer je het document doorstuurt kan je best de naam van de krant, magazine vermelden in de hoofding:

 

Aan de pers,

 

word dan bvb.

 

Aan GVA,

Aan HLN,

Aan De Tijd

 

of wat dan ook...

 

Al bedankt voor het meewerken

 

Eddy Vl

 

* Tot op heden hebben we nog geen bericht gehad van het Kabinet van mevrouw Lieten...

 

Zal ook CDS Nederlandse pers ook meedoen?

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eddy VL,

 

Een mooi stuk op de Belgische situatie toegespitst. Echt weer veel werk van gehad maar het resultaat is er dan ook naar.

 

Meijelsat,

 

Hoewel de situaties in B en NL (TVV/CD) uiteindelijk in de verschijningsvorm gelijk aan elkaar zijn, is het mooie werk van Eddy VL niet 1:1 te copieren. Dit dan ondermeer doordat bijv CD nooit heeft aangegeven (naar mijn weten) dat de smart wi (of soortgelijke voorziening) te gebruiken is laat staan door hen in de shop is aangeboden. Daarnaast zijn er mijns inziens ook enkele andere verschillen in de Alg Voorw en in landelijke wet- en regelgeving alsmede door het verschil in organisatie van toezichthouders. Voor de CD klanten impliceert dit uiteindelijk dat die nog even geduld moeten hebben. Maar wel al dus een goed vb hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk komt het erop neer dat de klient/kijker vooreerst kosten moet maken om te kunnen kijken naar zijn nationale zenders; en daarna nog es kosten moet maken om via TVV te kunnen kijken(goedgekeurde app aanschaffen).... en om verder ongestoord te kunnen kijken; storingen, die voortkomen uit franjes en fantasiën van TVV om hun inkomsten te verzekeren; de kijker nog es in de buidel moet graaien...

 

Leuke BENDE is me dat!

 

Kabel-TV heb ik al buitengewipt, en nu zit TV-Vlaanderen ook op de schopstoel klaar om bij de verdere minste storingen ook buitengewipt te worden... DIT is nl de eerste zaak waar het hun om draait, en ze gevoelig voor zijn: CENTEN!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...