Ga naar inhoud


Fabrieksinstelling terug zetten


David1980

Aanbevolen berichten

Fabrieksinstelling terug zetten

 

Zo als ik afgelopen zaterdag al melden hier op het forum, heb ik als leek een VU+DUO gekocht en alles kan en klaar laten instaleren door de winkelier. Nou ben ik geen eens een leek , ik ben zelfs nog minder dan een leek wat Linux betreft.

 

Nu heb ik een vraag, waar ik het antwoord nergens kan vinden, zelfs niet na lang zoeken.

 

Mocht ik ooit genoodzaakt zijn om de fabrieksinstelling terug zetten, wat gebeurd er dan. Ik neem aan dat de box dan opstart in de fabrieksinstellingen, daarna moet PLi er natuurlijk weer op gezet worden.

 

Nu is me vraag hoe doe ik dat. Moet ik dan hier de laatste software vandaan halen http://openpli.org/download/vuduo/ Downloaden, dan op een usb stick zetten, de stick in de ontvanger en dan de ontvanger zonder stroom zetten, en enige tijd later weer aan. Word dan van zelf de laatste software geladen in de ontvanger, en start de ontvanger dan vanzelf weer op met open Pli.

En kan ik altijd de laatste versie er opzetten, die op de site staat.

 

Of werkt het heel anders.

 

Al vast bedankt

aangepast door David1980

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi.

Nog een vraagje. :)

En dat flashen met een usb stick, hoe gaat dat?

Gewoon de stick met de nieuwe firmware in de USB ingang steken van de ontvanger .

En komt er dan een wizard te voorschijn of zo?

 

Ik kan het zelf wel proberen, maar ben bang dat dan alles fout gaat o.i.d. :(

Daarom vraag ik maar eerst eventjes.

 

Mvrg.

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi.

 

Flashen via usb gaat zo je download de image pakt het gezipte bestand uit op de usb stick zo dat de map vuplus is aangemaakt deze map wordt herkent door de vu+.