Ga naar inhoud


Hoe krijg ik me satelliet weer terug?


David1980

Aanbevolen berichten

Hoi.

Ik heb me in gelezen op het forum. Maar niet goed genoeg natuurlijk.

Ik heb net een update gedaan naar de laatste versie van pli, en eerst nog een nieuwe bootloader geladen.

 

Maar hoe krijg ik nu weer beeld, hoe krijg ik nu weer astra1 en astra3 terug, en me instellingen van me duo lnb?

Ik kom er echt niet uit.

Mvrg

aangepast door David1980

UPC Horizon + Samsung EU55D8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi.

Ik heb me in gelezen op het forum. Maar niet goed genoeg natuurlijk.

Ik heb net een update gedaan naar de laatste versie van pli, en eerst nog een nieuwe bootloader geladen.

 

Maar hoe krijg ik nu weer beeld, hoe krijg ik nu weer astra1 en astra3 terug, en me instellingen van me duo lnb?

Ik kom er echt niet uit.

Mvrg

 

Je krijgt geen beeld op de satelliet, of krijg je uberhaupt geen beeld als je de ontvanger opstart?

Als ik me niet vergis start PLI ook met een wizard als deze is geupgrade, krijg je deze ook niet te zien?

aangepast door satmarc

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je het goed gedaan hebt komt er geen wizard want dan heb je gebruik gemaakt van de plugin autobackup voor je aan het flashen begon van een nieuwere versie van PLI en heb je binnen die plugin een backup gemaakt van je instellengen en die worden dan terug gezet met auto install na het flashen van je nieuwe versie van PLI dat gebeurt allemaal automatisch

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik het goed gedaan heb, want ik pas 13 dagen een vu+duo

 

het is toch niet zo dat je gebruik maakten van een payserver ofzo want dat kan verklaren dat je alleen beeld hebt op fta zenders omdat ccam.cfg ook word overschreven,heb je een kaartje van cd in bezit ?

als je beeld hebt op de fta zenders lijkt het mij dat er niks mis is met de lnb en de instellingen van je lnb

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg astra1 en astra3 en me lnb niet meer goed.

Ik heb wel beeld, op een paar vrije zenders

Hieruit kun je nog steeds niet opmaken of je nu beeld krijgt op de FTA kanalen van zowel ASTRA1 als ASTRA3.

Controleer eerst even of de Tuner instellingen correct zijn geconfigureerd want daarin worden ook de DiSEqC instellingen voor de DUO LNB vastgelegd.

 

Menu - Instellingen - Zenders zoeken - Tuner configuratie

 

TunerA

  1. Eenvoudig
  2. DiSEqC A/B
  3. Poort A 19,2
  4. Poort B 23,5

TunerB (mits gebruik gemaakt wordt van 2 antennekabels)

 

Als TunerA

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...