Ga naar inhoud


Het deep sleep systeem werkt dat eigenlijk goed


David1980

Aanbevolen berichten


Ik heb beide plug ins maar ik snap de werking niet. Beetje gebruiksonvriendelijk als je het mij vraagt.

 

Wat ik ervan verwacht? Dat ik mijn vu+ (die ik pas vier dagen in gebruik heb) in de nacht kan uitzetten. (stroomverbruik)

Daarbij wel opgemerkt dat ik de helft van de tijd in het buitenland woon en heb dus, in geval van nood,  niet met de knop aan kan zetten.

 

Heb tot nu toe altijd een Windows Media Center voor dat doel gebruikt met Webguide. Best wel aardig maar die kwaliteit he...

 

Huib 

Dreambox, VU plus ultimo, LG TV (helaas zonder CD module) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

AutoShutDown gebruik ik niet dus daar kan ik niet over oordelen maar ElektroPower is zeker niet gebruikersonvriendelijk.

 

Omdat de instellingen nogal divers zijn wil het nog niet zeggen dat deze Plugin gebruikersonvriendelijk is.

 

Ik gebruik ElektroPower om mijn SOLO2 elke dag om 00.30 in de diepe slaap te brengen en in de ochtend wordt die weer teruggebracht naar de gewone Standby maar zoals al gezegd de mogelijkheden zijn divers.

 

Op het Duitse VU+ Forum kun je een handleiding vinden en ik dacht dat die tegenwoordig naast Duits ook in het Engels is, is wel even zoeken.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

welk image heb je erop?

autoshutdown is door plnick juist geactualiseerd voor VTI

Openpli 3.0 heb ik . Elekctro inderdaad als plug in. bedankt voor de tip, ga er naar kijken.

 

En nu ernaar gekeken. Had de blauwe button (uren) gemist. Denk dat ik het wel snap.

Die " de volgende dag om xx uur" snap ik niet helemaal , maar ga ik uitzoeken.

Nu weer ff mijn brood verdienen.

 

Dank dus.

 

Huib

aangepast door huib

Dreambox, VU plus ultimo, LG TV (helaas zonder CD module) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...