Ga naar inhoud


af en toe kort zwart beeld


unique

Aanbevolen berichten

zo nu en dan gaat mijn beeld voor +/- 1 seconden op zwart en het geluid gaat gewoon goed door. Ik krijg echter niet gevonden waar dit aan kan liggen.

 

volgende al geprobeerd:

 

Andere HDMI ingang tv

Andere HDMI kabel

Huidige ingang en kabel op Popcorn hour werken goed

Andere images

Diverse ververs frequenties geprobeerd

andere ontvanger op dezelfde coax en HDMI kabel werken wel goed

 

typische is dat het lijkt dat hij dit probleem het meest op b.v. RTL4 heeft.

 

heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

 

Groet,Unique

Link naar reactie
Delen op andere sites


Welke softcam gebruik je? En welke "andere" ontvanger gebruik je waar het probleem zich niet voor doet? Met dezelfde smartcard?

.:: Wisdom lies not in obtaining knowledge but in using it in the right way!! ::.

.:: Vu+ Duo @ OpenPLI 2, 2TB HDD, Triax 78cm, 13.0, 19.2, 23.5 & 28.2 Duo LNB ::.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar hoe komt het dan dat het geluid wel gewoon door gaat? ik zit meer te denken dat er met interlacing ed iets mis gaat....

 

is er niemand anders die dit ook heeft? tenminste als het aan de oorzaak zou liggen zoals Tonskidutch zou liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beurnie 1: ik zat ook aan de tv te denken. Mijn plasma scherm doet zo nu en dan hetzelfde. Even zwart, het gaat snel, maar dit heeft met inbranden te maken. En ja het geluid gaat gewoon door. En die tv doet dit al zolang als dat ik dat ding heb en nieuw aangechaft. En of ik nu naar de tv zelf kijk via dvb s2 tuner of naar mijn Ultimo, het blijft gelijk. Ik denk niet druk om maken.

 

Je gezichts helften zijn ook niet gelijk. Plak maar eens twee linker en twee rechter helften tegen elkaar, komen pa en moe de gezichten duidelijk naar voren.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of plasma nu hd ready is of niet, deze hebben een bescherming voor het inbranden, De eerste keer is ongeveer 5 min na inschakelen en dan over de gehele avond nog een of twee keer.

 

Een LCD of een Led scherm kunnen niet inbranden. Vroeger hadden plasma scherem dit veel erger, dan bleef het logo RTL en andere logo's gewoon in beeld staan. Dit is verleden tijd.

Ja wat bekend is moet bekend blijven toch. Ik heb geen hersens dus ik bral maar wat in het rond. Een probleem opgelost, deel het met anderen, kunnen die het zelfde probleem ook oplossen.

 

Wave Frontier T90, 8 octo lnb's smart titanium, 8 diseqc EMP switch 8/1, panasonic P50 V10, SW 2.216: Arion 9400, Eycos 5512,VU Ultimo, Dreambox 7020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaart rechtstreeks in ontvanger en is nu al enige tijd OK, gelijk hoeveel en snel ik zap...

De CL+ zou wel eens aan een update toe kunnen zijn...

met CL+ bedoel je de zender / settingslijst?

 

het verschil tussen een zenderzoekloop automatisch manueel of zelfs fastscan kan verschillende lijsten produceren

test het maar eens.

ciao

The Promise You Made

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

met CL+ bedoel je de zender / settingslijst?

 

het verschil tussen een zenderzoekloop automatisch manueel of zelfs fastscan kan verschillende lijsten produceren

test het maar eens.

ciao

 

@Tonskidutch

Denk eerder dat hij CI module bedoelt vanwege "Kaart rechtstreeks in ontvanger en is nu al enige tijd OK, gelijk hoeveel en snel ik zap..."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...